Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Fin ny forknappet bluse og skjørt og greier - jada. Suser fornøyd ut til jobb. Merker i det jeg går ut av bilen at de to veldig nødvendige øverste knappene var åpne. Stopper. Knepper igjen. Går fra parkering - og knepper tre ganger til på vei til døra. Faan. Snur, holder sammen blusen, tilbake i bil og så kjøre til sybutikk - nød lærer halvnøgen lønnsslave å sy klærne fast på kroppen. Syr igjen alle de nødvendige knapphullene (med knappen i) godt og solid. Utretter ærbart mitt virke. Problemet er bare at jeg ikke kom ut av den igjen når jeg kom hjem - det var ikke plass til hue i den åpningen som gjenstod, gitt. Så da måtte man klippe opp igjen. Altså må jeg sy meg inn i den igjen neste gang. Og sånn går nu dagan men den skredderjævlen som har oppfunnet blotterblusen ligger sykt tynt an - jeg har sprettekniv og er ikke redd for å bruke den.
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Må passe på å ikke sy for mye, men akkurat passe til at knappene holder seg der de skal være. Send skjorta til meg så fikser jeg det
Gjest Heartbroken Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Fantastisk Jaja, noe skal man nå få tiden til å gå med... Men syns du var flink med nål og tråd - selv måtte jeg nok tydd til sikkerhetsnål. Eller tape! Det meste kan fikses med tape...
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Tekstillim var en vinner da vi var unge - sydde inn bukser med lim
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Hahaha herlig! Er jo ikke noe særlig tidkrevende å sy og sprette opp sånn hver gang blusen skal igjen og oppkneppes Hvem tror du har funnet opp blotterblusen? Pus rolig med magen og telle til 10, elelr ikke gjør det forskning viser man blir mer forbannet da gitt... Men skriv et brev til forbrukerombudet, så ville jeg kanskje vurdert tv2hjelper deg eller iallefal VG de tar saken!
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Må passe på å ikke sy for mye, men akkurat passe til at knappene holder seg der de skal være. Send skjorta til meg så fikser jeg det Var vel en god blanding av eitrende sint og arbeidsstillingen (bak rattet i stasjonsvogna med plagget på er ikke approbert av arbeidstilsynet, vil jeg tro) - det innbød lizzom ikke til finmotorikk...
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Hahaha herlig! Er jo ikke noe særlig tidkrevende å sy og sprette opp sånn hver gang blusen skal igjen og oppkneppes Hvem tror du har funnet opp blotterblusen? Pus rolig med magen og telle til 10, elelr ikke gjør det forskning viser man blir mer forbannet da gitt... Men skriv et brev til forbrukerombudet, så ville jeg kanskje vurdert tv2hjelper deg eller iallefal VG de tar saken! VG ja - der blotter jo alle andre seg...
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Hahaha herlig! Er jo ikke noe særlig tidkrevende å sy og sprette opp sånn hver gang blusen skal igjen og oppkneppes Hvem tror du har funnet opp blotterblusen? Pus rolig med magen og telle til 10, elelr ikke gjør det forskning viser man blir mer forbannet da gitt... Men skriv et brev til forbrukerombudet, så ville jeg kanskje vurdert tv2hjelper deg eller iallefal VG de tar saken! VG ja - der blotter jo alle andre seg... Kanskje jeg rett og slett skal "stå fram med min historie"? "Sug lut forteller om den vanskelige tiden"?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Jeg tror nok det er en god ide, selv de vanskeligste ting kan bearbeides og glemmes om man bare deler det i media... For eksempel den stakkars familien som ikke hadde kontroll på ungene sine og klagde til media da slemme isbil mannen hadde solgt masse is til det! Tenke seg til for et traume, men jeg tror de kom igjennom dett etter eksponering i media. Så det sies å hjelpe godt med! Jeg er her for deg om du vil prate!
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Var vel en god blanding av eitrende sint og arbeidsstillingen (bak rattet i stasjonsvogna med plagget på er ikke approbert av arbeidstilsynet, vil jeg tro) - det innbød lizzom ikke til finmotorikk... Jeg foretrekker vel å sitte ved et bord med godt lys og alt utstyr innen rekkevidde så skjønner at resultatet ble som det ble. Har selv reparert kjole i et bryllup på do med kjolen på. Ikke akkurat det peneste resultatet akkurat, men alternativet var så mye værre
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Oj, skjønner den. Skal gå tilbake til alltid å ha sånt nusselig mini-kit med sysaker i veska som muttern hadde for det kan bli nødvendig - VELDIG nødvendig.
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Jeg tror nok det er en god ide, selv de vanskeligste ting kan bearbeides og glemmes om man bare deler det i media... For eksempel den stakkars familien som ikke hadde kontroll på ungene sine og klagde til media da slemme isbil mannen hadde solgt masse is til det! Tenke seg til for et traume, men jeg tror de kom igjennom dett etter eksponering i media. Så det sies å hjelpe godt med! Jeg er her for deg om du vil prate! HAHA, ja, (hey, der kom kommaet!) samtaleterapi kan kreves etter dette. Tror du jeg kan begynne å nave sånn som anonym allerede mente jeg gjorde, påberope meg nakenangst i jobbsituasjonen?
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Jeg skulle gjerne hatt et sånt mini-kit, men siden jeg nesten aldri har veske med meg så ser jeg for meg at det stadig blir igjen hjemme
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Ja det tror jeg absolutt! Nakenangst er nok ganske bra å rope høyt om. Om da sjefen mener det ikke er et reelt problem med nakenangst, kan du faktisk begynne å rope enda høyere om sex trakkasering på jobben, overskriften "Sjefen kimser av nakenangst" og sjefer som ikke ser på det som å ha pupper på utsiden av skjorten som et angstbelagt problem burde nok meldes for trakkasering, jeg tror kanskje du burde sykemelde deg nå, eller be om høyere lønn så du har råd til bedre bluser.. Kanskje begge deler
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 Hva har du da, da? Eller hvor har du ting, lomma? Det er forøvrig et annet ankepunkt mot designere og deres undersåtter (sprettekniver vibrerer her nå): kvinneklær av type "pent nok til jobb" er sørgelig underutstyrt med lommer. I ferien derimot kan jeg gå med fiskevest - det er jo genialitetens ypperste dings, husker da jeg hadde småunger og ALT fikk plass i vesten, fra seigmenn og kniv og nøkler og film til kamera (ja, dette er lenge siden) til våtservietter og tørr bleie.
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Ja det tror jeg absolutt! Nakenangst er nok ganske bra å rope høyt om. Om da sjefen mener det ikke er et reelt problem med nakenangst, kan du faktisk begynne å rope enda høyere om sex trakkasering på jobben, overskriften "Sjefen kimser av nakenangst" og sjefer som ikke ser på det som å ha pupper på utsiden av skjorten som et angstbelagt problem burde nok meldes for trakkasering, jeg tror kanskje du burde sykemelde deg nå, eller be om høyere lønn så du har råd til bedre bluser.. Kanskje begge deler Strålende, du er virkelig løsningsorientert!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 Hva har du da, da? Eller hvor har du ting, lomma? Det er forøvrig et annet ankepunkt mot designere og deres undersåtter (sprettekniver vibrerer her nå): kvinneklær av type "pent nok til jobb" er sørgelig underutstyrt med lommer. I ferien derimot kan jeg gå med fiskevest - det er jo genialitetens ypperste dings, husker da jeg hadde småunger og ALT fikk plass i vesten, fra seigmenn og kniv og nøkler og film til kamera (ja, dette er lenge siden) til våtservietter og tørr bleie. Litt for store gummistøvler funker også godt til det formålet.. Og er det noe du kan investere i i Norge er det jo nettopp gummistøvler...
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Hva har du da, da? Eller hvor har du ting, lomma? Det er forøvrig et annet ankepunkt mot designere og deres undersåtter (sprettekniver vibrerer her nå): kvinneklær av type "pent nok til jobb" er sørgelig underutstyrt med lommer. I ferien derimot kan jeg gå med fiskevest - det er jo genialitetens ypperste dings, husker da jeg hadde småunger og ALT fikk plass i vesten, fra seigmenn og kniv og nøkler og film til kamera (ja, dette er lenge siden) til våtservietter og tørr bleie. Litt for store gummistøvler funker også godt til det formålet.. Og er det noe du kan investere i i Norge er det jo nettopp gummistøvler... Oppbevaring i støvlene???
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Ja, du vet.. Litt sånn James Bond babes fester saker og ting til bena bare de gjør det på øvre del, jeg gjør det på nedre altså leggen.. Funker utmerket! Jeg har tidvis mobil, nøkler, lommebok, antibaq og et magasin i støvlene. Så er leppepomaden i bh´n, bleia i lomma og ungen på ryggen.. Liker å ha hendene fri når jeg tråler skauen for sopp så da er det eneste jeg gidder å holde en kurv.
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 Ja, bh-oppbevaring er genialt. Og like morsomt hver gang tlf ringer.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #21 Skrevet 6. juli 2012 Ja, bh-oppbevaring er genialt. Og like morsomt hver gang tlf ringer. Haha ja! møtte en fyr på byen noen uker tilbake han ble helt fortumlet da jeg dro frem leppestiften fra puppa og klinte på litt før jeg så dyttet den ned igjen.. Da sank blikket noen hakk ja:P Fint med store pupper til oppbevaring ja =)
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #22 Skrevet 6. juli 2012 Hva har du da, da? Eller hvor har du ting, lomma? Det er forøvrig et annet ankepunkt mot designere og deres undersåtter (sprettekniver vibrerer her nå): kvinneklær av type "pent nok til jobb" er sørgelig underutstyrt med lommer. I ferien derimot kan jeg gå med fiskevest - det er jo genialitetens ypperste dings, husker da jeg hadde småunger og ALT fikk plass i vesten, fra seigmenn og kniv og nøkler og film til kamera (ja, dette er lenge siden) til våtservietter og tørr bleie. Jeg har en litt stor lommebok som romer både bankkort og andre kort, penger, nøkler, mascara, lipbalm, og til nød mobilen, men mobilen går stort sett i lomma. Nå om sommeren hender det jeg må ha veske i mangel på lommer, men har da så små vesker at jeg kun får plass til det jeg må ha med. På vinteren går alt i lomma. Jeg hater vesker og spesielt store vesker. Siden jeg syr en del klær selv så har jeg løst problemet med både veske og dårlige designere på en gang. Kjøper klær på billigsalg for å sy dem om
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #23 Skrevet 6. juli 2012 Ja, bh-oppbevaring er genialt. Og like morsomt hver gang tlf ringer. Haha ja! møtte en fyr på byen noen uker tilbake han ble helt fortumlet da jeg dro frem leppestiften fra puppa og klinte på litt før jeg så dyttet den ned igjen.. Da sank blikket noen hakk ja:P Fint med store pupper til oppbevaring ja =) Egentlig kunne jeg fått de puppene jeg av og til ønsker meg hvis jeg bare fortsatte å ta med tørre bleier rundt omkring i bh'n. Men selv en c-cup rommer det utroligste. Husker den sommeren jeg passet hund og til stadighet hadde et lager av hundeposer nedi bikini-toppen...
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #24 Skrevet 6. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DslM1apISno&feature=fvsr Nå husket jeg denne.
Gjest Mentha Skrevet 6. juli 2012 #25 Skrevet 6. juli 2012 Vet du, det var intet mindre enn genialt Ja, jeg hopper inn litt i siste laget i tråden, men jeg fikk et bilde av Juliea som en blanding av Lara Croft og Batman, bare at istedet for belte så har hun lageret i superstøvlene Det tror jeg jaggu meg jeg skal prøve den dagen jeg får plass til mer enn en overdimensjonert leggbiff nedi gummien. Forøvrig, sug lut, 10 poeng for oppfinnsomhet under action, jeg hadde nok svingt innom første og beste klesbutikk og betalt en horribel pris for en stygg genser å trekke over, for så å gå rundt og være sur pga unødvendig pengebruk, både på blotterskjorte og grusomgenser, og føle meg fæl resten av dagen. Imidlertid er jeg flink til å bruke kommaer på (u)nødvendige plasser i setninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå