Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hadde jeg vært trøtt så hadde jeg lagt meg for lenge siden, men er fortsatt lys våken, så gidder ikke kjede meg i senga alene. Mannen er på jobb så har ikke selskap her engang. blæh!
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Litt enig - er på vei i seng med bok, gikk en smule bananas på bokhandel i dag og forrige dagen så har seks romaner på bordet nå, men de er egt til ferien... men man får ikke mer ferie enn det man lager sjøl.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Jeg og kjeder meg... skal egentlig rydde litt i kjellerboden, men ser skrekkfilm dødens sommer.. Ikke veldig skummel, men skummel nok til at tankene mine surrer og jeg holder meg innelåst i leligheten i steden...
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Haha skrekkfilm aleine er akkurat på grensa! Jeg har derimot sett Bridesmaids som var søt og nå kom faktisk beviset på at store unger er kult å ha: storebror storma ut for å rekke butikken for han bare MåTTE ha noe godt og serverte sin gamle mor is og cola - det er tegnet på god oppdragelse tenker jeg. Og om du synes det mangler kommaer her så kom gjerne og gjør rent i tastaturet mitt... Blir en smule svett av å måtte hamre på v og ikke få komma i det hele tatt.
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2012 Hadde det ikke vært for babyen som sover på rommet vårt så hadde det vært veldig aktuelt med bok på senga, men hun våkner som regel av lyset sug lut: kjøp deg heller nytt tastatur. Alternativet er å pelle av alle tastene for å få vekk det som er under og så få alle tastene tilbake på rett plass
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Næsj, jobbens pc, får gå og snakke med it...
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2012 Kvelden ble litt lysere da jeg svitsjet innom graham norton show. Ler så jeg griner til tider av det programmet
Gjest sug lut Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Kvelden ble litt lysere da jeg svitsjet innom graham norton show. Ler så jeg griner til tider av det programmet Utrolig bra program, ja, tror den eneste ubrukelige gjesten jeg har sett der var Nancy Dell'Olio, som ikke skjønte at hun ikke funka... og derfor ble ufrivillig komisk. Hvem var gjester?
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2012 Idag var det will.i.am fra black eyed peas. miriam ettellerannet og en gregg davies. Hun miriam var hysterisk. Også var det musikalske innslaget vinneren av american idol(siste sesong) adam ettellerannet
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Haha skrekkfilm aleine er akkurat på grensa! Jeg har derimot sett Bridesmaids som var søt og nå kom faktisk beviset på at store unger er kult å ha: storebror storma ut for å rekke butikken for han bare MåTTE ha noe godt og serverte sin gamle mor is og cola - det er tegnet på god oppdragelse tenker jeg. Og om du synes det mangler kommaer her så kom gjerne og gjør rent i tastaturet mitt... Blir en smule svett av å måtte hamre på v og ikke få komma i det hele tatt. Malekost gjør som regel susen, bare børste vekk møkka! Eller en rougekost, man tager det man haver. Bridesmaids er morsom, jeg lo høyt flere ganger:) Skrekkfilm alene er ikke lurt nei, så nå har ejg sett dobbel episode av The Big Bang Theory for å høyne komedie over skrekk og gjøre natten hyggeligere. Bra da har du en levende CV på at du naila motherhood! Græts! Det får jeg vel forhåpentligvis om 14 år jeg også. Nå må jeg faktisk prøve å dra meg til sengen, må ha energi til familieselskap i morgen og mer familie i Kragerø en uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå