Moosh Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hvor er det lurt å kjøpe det? Er det store prisforskjeller? Er det standard flasker slik at man kan re-fylle hvor som helst?
dincene Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Jeg spørte om dette også og fikk til svar at så lenge du ikke kjøper på bensinstasjon, så er det omtrent det samme i hvilke butikk man kjøper det. Jeg kjøpte på coop bygg. Er 2 størrelser. Jeg kjøpte den største. Man kan få bytte inn i alle butikkene (som selger griller), bensinstasjoner og nå har det kommet opp sånne automater, der kan man få bytte dei inn billigst, sto i avisa. Ihvertfall i Møre og romsdal er dei. Endret 6. juli 2012 av dincene
It's all about me Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 På Plantasjen får du hver tredje gratis.
Studine mevik Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Vi kjøper på coop bygg. Det er det billigste her vi bor, det er også billigere enn plantasjen til tross for hver 3. gratis
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Vi kjøpte på Rema 1000. Betalte 1100 kr for 10 kg beholder med gass, det var det billigste vi fant her (Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå