Gå til innhold

Hvit,luktfri men klumpete utflod..Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør bittelitt sånn akkurat ved skjedeinngangen..stakk en finger inn..fikk helt sjokk da jg tok den ut. Masse masse hvite klumper og hvitt luktfri utflod :S Har hatt sopp før, men kan ikke huske at det var så klumpete? Har akkurat hatt mensen, bruker tamponger og jeg er veldig veldig sensitiv når det kommer til underlivet. Har blandt annet av og til eksem i skjeden og ved inngangen. Hva tror dere dette høres ut som? Har ikke tid til å stikke og få sjekket det opp av legen..drar på ferie imorgen tidlig :/

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Sopp. Garantert. Canesten stikkpiller og krem, om du ikke skal tilbringe hele ferien med å knulle en flaskebørste (kløen vil gjerne bli verre.) God tur.

Skrevet

Jeg vil nok anbefale deg å slutte med tamponger. Hadde selv maaaange problemer med sopp og lignende, som forsvant da jeg sluttet med tamponger. Om du ikke liker tamponger så er mooncup en fantastisk alternativ :)

Skrevet
Sopp. Garantert. Canesten stikkpiller og krem, om du ikke skal tilbringe hele ferien med å knulle en flaskebørste (kløen vil gjerne bli verre.) God tur.

F**** :( har som sagt hatt sopp mange ganger før, men er en stund siden sist. Var sånn jeg fant ut at jeg hadde eksem og.. trodde jeg hadde fått et kjempe stort angrep av sopp. Prøvde alt av medisiner og kjerringråd..ingenting funka. Så kom jeg over noen som hadde samme problemet og hun hadde eksem nedentil. Fant fort ut at det ikke var sopp jeg hadde :S Jeg går på en ekstrem lavkarbo diett, tror du at det kan være en trigger? Fikk mensen mye tidligere enn ventet og..

Skrevet
Jeg vil nok anbefale deg å slutte med tamponger. Hadde selv maaaange problemer med sopp og lignende, som forsvant da jeg sluttet med tamponger. Om du ikke liker tamponger så er mooncup en fantastisk alternativ :)

Men er mooncupen av plast? Tåler ikke noe av plast heller :( eller silicon etc :(

Gjest sug lut
Skrevet
F**** :( har som sagt hatt sopp mange ganger før, men er en stund siden sist. Var sånn jeg fant ut at jeg hadde eksem og.. trodde jeg hadde fått et kjempe stort angrep av sopp. Prøvde alt av medisiner og kjerringråd..ingenting funka. Så kom jeg over noen som hadde samme problemet og hun hadde eksem nedentil. Fant fort ut at det ikke var sopp jeg hadde :S Jeg går på en ekstrem lavkarbo diett, tror du at det kan være en trigger? Fikk mensen mye tidligere enn ventet og..
Kosthold kan i alle fall spille en stor rolle i forhold til sopp - jeg vet om noen som aldri kjøper sjokolade uten også å kjøpe Canesten...
Skrevet
Men er mooncupen av plast? Tåler ikke noe av plast heller :( eller silicon etc :(

Mooncup er dessverre av silikon :(

Men som sug lut sier så kan kostholdet ditt også spille en rolle. Vet ikke nok til å si om dietten din har noe å si, annet enn at ekstreme dietter sjeldent er bra for kroppen din, og at dietter *kan* tulle med stoffskifte og hormoner.

Skrevet
Mooncup er dessverre av silikon :( Men som sug lut sier så kan kostholdet ditt også spille en rolle. Vet ikke nok til å si om dietten din har noe å si, annet enn at ekstreme dietter sjeldent er bra for kroppen din, og at dietter *kan* tulle med stoffskifte og hormoner.

Ja, er nok sikkert det som har skjedd her.. tror kanskje at hormonene mine og er litt på villspor her.. er skikkelig hormonell..koker i blodet.. Uff,dritt altså..hater å ta de vagitorie pillene :/

Skrevet
Mooncup er dessverre av silikon :( Men som sug lut sier så kan kostholdet ditt også spille en rolle. Vet ikke nok til å si om dietten din har noe å si, annet enn at ekstreme dietter sjeldent er bra for kroppen din, og at dietter *kan* tulle med stoffskifte og hormoner.
Ja, er nok sikkert det som har skjedd her.. tror kanskje at hormonene mine og er litt på villspor her.. er skikkelig hormonell..koker i blodet.. Uff,dritt altså..hater å ta de vagitorie pillene :/

Ett kjerringråd som jeg måtte dra nytte av i en vrien situasjon var yoghurt naturell :0) Om det hjelper om infeksjonen er hissig vet jeg derimot ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...