Dunkelranunkel Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Ønsker ikke svar ala: Ligge på en solseng på Maldivene Her er det meldt store mengder regn hele helga og begynnelsen av neste uke. Det er mange timer å leke ute i regnet det!
silje1989 Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Ingen verdens ting Slappe av hjemme og ta resten av husvasken Er så grått og trist vær så.
Dunkelranunkel Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2012 Ingen verdens ting Slappe av hjemme og ta resten av husvasken Er så grått og trist vær så. Da regner jeg med at du ikke har barn hjemme denne helga? Evt bittesmå eller veldig store?
HeltPerfekt<3 Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Her har vi barnefri fra lørdag til mandag ( etter forespørsel fra min mor) så vi skal utnytte muligheten til å ta oss en tur ut på fest, og så bare kose oss hjemme Men må dere være ute i regnet i flere timer hver dag? Joda, alle har godt av litt frisk luft, men det går jo an å bare ta en liten gåtur eller lignende ute, og så kose seg inne etter det. Mye man kan finne på inne, som å tegne, bygge lego, bake sammen etc.
silje1989 Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Ingen verdens ting Slappe av hjemme og ta resten av husvasken Er så grått og trist vær så. Da regner jeg med at du ikke har barn hjemme denne helga? Evt bittesmå eller veldig store? Jeg har ikke barn
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Jeg er alene med barna for tiden siden samboeren er bortreist med jobben. De har meldt masse regn her vi bor. Har lovt barna at de skal få se film, kanskje slå ihjel noe tid med å bade og så må de ut minst en av dagene. Det er mange som er på ferie så det kan bli lange dager ja
Dunkelranunkel Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2012 Her har vi barnefri fra lørdag til mandag ( etter forespørsel fra min mor) så vi skal utnytte muligheten til å ta oss en tur ut på fest, og så bare kose oss hjemme Men må dere være ute i regnet i flere timer hver dag? Joda, alle har godt av litt frisk luft, men det går jo an å bare ta en liten gåtur eller lignende ute, og så kose seg inne etter det. Mye man kan finne på inne, som å tegne, bygge lego, bake sammen etc. Nei, må selvfølgelig ikke være ute hele tiden, men allikevel, mange timer å fylle med pjatt (sett fra en 3 års gammel gutt) Kos dere med barnefri! Andre steder det skjer noe i helgen?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Mine barn er på ferie med besteforeldre, min manns barn er hjemme så huset er ikke stille. Idag hadde vi hans ex-stebarn på besøk. Det var en stund siden sist siden begge har ått på skole langt vekk, men på søndag så skal vi nok hjelpe han ene med å rydde å vaske leiligheten. Pluss at vi må på hytta og levere noe. Imorra skal jeg jobbe, så da forsvinner det meste av dagen for meg. Får vel vaske litt tøy og slikt først tenker jeg, regner ikke med at noen andre har lyst til å leke med den. Gubben og ungene regner jeg med sitter klistra forran en eller annen type skjerm hele dagen når jeg er på jobb.
:o) :o) :o) Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Jobb-jobb-jobb, heeele helgen! Og innimellom det: I morgen så skal jeg i kirken og se på en venninne som skal gifte seg, deretter ha litt kvalitetstid sammen med barna i fineværet som er meldt. Søndag er det meldt drittvær, så da blir det vel litt husarbeid (så sant det lar seg gjøre med den hersens bekkenløsningen), og forhåpentligvis litt kvalitetstid sammen med barna da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå