Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Mine foreldre er så snille og tar begge jentene så jeg og mann min (med guttungen på noen mnd) får dra ei helg til Trondheim i sommer Noen som har noen tips om hva som man kan gjøre der? En plass der det er god mat (ikke så veldig dyrt), museum som må oppleves, fine plasser hvor man kan trille tur osv
carma78 Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 -Ta båten fra Ravnkloa til Munkholmen -Graffi har god og billig mat -Trille tur langs Nidelven og ta en kaffe på Bakklandet -Nidarosdomen
Fiemamma Skrevet 7. juli 2012 #5 Skrevet 7. juli 2012 Egon i Tyholttårnet Panoramautsikt over hele byen og restauranten snurrer rundt slik at dere får sett alt på 1 time
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Skrevet 7. juli 2012 Trilletur/tur i fjæra: ladestien Museum: vitenskapsmuseet og vitensenteret Fin lekeplass og picnicsted: Marinen ved nidarosdomen/nidelva
Gjest Mentha Skrevet 7. juli 2012 #7 Skrevet 7. juli 2012 Ville dratt på Rockheim. Har ikke vært der selv enda men hører bare bra ting. Og så bør dere gå en tur fra nidarosdomen over gamle bybroen til Bakklandet, kjempekoselig, og med koselig cafe på veien Pirbadet har egen spaavdeling mener jeg å ha lest, i alle fall har de velværebasseng og badstuer. Er det fint vær er jo grilling i byparken et alternativ, og et besøk på Fredriksten festning.
frk Nilsen Skrevet 7. juli 2012 #8 Skrevet 7. juli 2012 Ville dratt på Rockheim. Har ikke vært der selv enda men hører bare bra ting. Og så bør dere gå en tur fra nidarosdomen over gamle bybroen til Bakklandet, kjempekoselig, og med koselig cafe på veien Pirbadet har egen spaavdeling mener jeg å ha lest, i alle fall har de velværebasseng og badstuer. Er det fint vær er jo grilling i byparken et alternativ, og et besøk på Fredriksten festning. Enig med deg med unntak av Fredriksten festning, den ligger i Halden.... Kristiansten Festning derimot, den ligger i Trondheim ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 og hvilken hotell burde man bo på? Rica Nidelven. Kåret til Norges beste hotellfrokost en drøss ganger på rad, og det forstår dere hvis dere bor der.
frøken alexandra Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 (endret) Ville dratt på Rockheim. Har ikke vært der selv enda men hører bare bra ting. Og så bør dere gå en tur fra nidarosdomen over gamle bybroen til Bakklandet, kjempekoselig, og med koselig cafe på veien Pirbadet har egen spaavdeling mener jeg å ha lest, i alle fall har de velværebasseng og badstuer. Er det fint vær er jo grilling i byparken et alternativ, og et besøk på Fredriksten festning. Kristiansten Festning I tillegg er det kjempefint å besøke Sverresborg Folkemuseum på en godværsdag Endret 16. juli 2012 av frøken alexandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå