Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg er litt overvektig, men jobber med å komme med ned i vekt. Veier rundt 70 kilo og er 165 høy (har fortsatt litt babyvekt igjen). Jeg spiser normalt på dagtid, men på kvelden kan jeg hive i meg en potetgullpose for så å gå å kaste opp. Jeg fremprovoserer det selv og jo mer som kommer opp, jo mer fornøyd blir jeg. Hver gang jeg er ferdig speiler jeg magen som har blitt flatere. Kom nettopp fra badet nå Det svir i halsen etter at omtrent all dagens mat kom opp. Uff, det er ikke lett det her. Føler meg ikke syk, men vet jo at jeg tydeligvis er det når jeg Må fremprovosere oppkast hver dag etter jeg har spist. Noen ganger etter middag også
Gjest overlord Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Du trenger nok ikke lure på om du har bulimi, men heller søke hjelp for det med det samme dersom du ikke greier å slutte på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Jeg hadde samme problemet før, men klarte å slutte da jeg ble gravid og holdt alt nede gjennom hele svangerskapet, men nå er det tilbake
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Det er ikke noe å lure på, du har begynende bulimi, det starter i det små, kaste opp ved et måltid, og utvider seg til å kaste opp flere ganger pr dag, har selv hatt diagnosen tvangsspising med fremtredende bulimi. Skaffet meg hjelp da jeg startet å planlegge dagen forut hva jeg skulle spise og kaste opp, hvor mye og hvor ofte. Det hadde pågått så lenge at det tok meg lang tid å komme gjennom det, og har til stadighet tilbake annfall. Beste du kan gjøre, er å skaffe deg hjelp med det samme, kontakt legen din på mandag, dette er et helvete du helst ikke vil inn i, og siden du er inne i det alt, du bør unngå å grave deg for langt inn i det. Her tok det 5 år, blødende magesår og enda værre tenner enn normalen min (har tannsykdom) før jeg startet å "ta hintet".
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Ja, må nok ta kontakt med legen. Jeg tar også avføringsmiddel en gang i uken for å få tømt meg skikkelig og blir glad når jeg går på vekta etterpå
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Ja, må nok ta kontakt med legen. Jeg tar også avføringsmiddel en gang i uken for å få tømt meg skikkelig og blir glad når jeg går på vekta etterpå Ja, må nok ta kontakt med legen. Jeg tar også avføringsmiddel en gang i uken for å få tømt meg skikkelig og blir glad når jeg går på vekta etterpå Bare husk på at den gleden gjelder kun der og da, for jeg tørr vedde på at den gleden løper fort forbi, så fort du spiser, eller drikker noe annet enn vann osv osv. Driver selv med vekttap nå, uten det herket der, og føler meg fornøyd med meg selv hver eneste dag, hele dagen, fordi jeg klarer å gå ned i vekt på en trygg måte. Innser vierkerlig hvilke "vrang tanke" jeg hadde når jeg slet, for gleden satt der og da, også var den borte igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå