Gå til innhold

Ja, da satt jeg her alene da ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er dratt på guttetur og babyen sover. Har proppa i meg en pose tortilla nå. Æsj :P

Hva skal jeg gjøre resten av kvelden da? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som meg, spis ei hjemmelaget rullekake og pelm i deg ei flaske cola (husk med ekte sukker i) ;)

 

Også ser du da på en serie med pene mannfolk som redder dagen ;)

Skrevet

Fortsetter å nyte kvelden og kos deg mye :D

 

Er selv helt alene hjemme i kveld og nyter det fult ut.

Gjest yrild
Skrevet

Kose deg med et halvt glass vin og en god bok?

Skrevet

Nyt å ha sofa og tv for deg selv :)

Jeg har min siste alenekveld i kveld. I morgen får jeg meg samboer, å jeg har vært alene i 4 år!! Tror jeg kommer til å savne de rolige kveldene innimellom :P;)

Skrevet

Hehe.

Ligger langflat i sofaen nå og nyter det, selvom jeg savner han litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...