Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Mannen er dratt på guttetur og babyen sover. Har proppa i meg en pose tortilla nå. Æsj Hva skal jeg gjøre resten av kvelden da?
Tauriel Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Gjør som meg, spis ei hjemmelaget rullekake og pelm i deg ei flaske cola (husk med ekte sukker i) Også ser du da på en serie med pene mannfolk som redder dagen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Fortsetter å nyte kvelden og kos deg mye Er selv helt alene hjemme i kveld og nyter det fult ut.
Gjest yrild Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Kose deg med et halvt glass vin og en god bok?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Nyt å ha sofa og tv for deg selv Jeg har min siste alenekveld i kveld. I morgen får jeg meg samboer, å jeg har vært alene i 4 år!! Tror jeg kommer til å savne de rolige kveldene innimellom
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Hehe. Ligger langflat i sofaen nå og nyter det, selvom jeg savner han litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå