Gå til innhold

Uuææ, bestevenninna mi har pult broren til samboeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Superhemmelig, så jeg kan ikke si det til noen. Må bare blåse det ut her! Hun og samboeren har vært sammen i syv år, og nå har hu seg med lillebroren hans. Herregud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en slik moral hadde hun iallefall ikke vært min bestevenninne så veldig mye lenger.

Skrevet

Makan til frekkhet.. Håper mannen hennes finner ut av det.

Skrevet

Jeg hadde ikke beholdt henne som venninne. Mennesker med så lav moral klarer jeg ikke forholde meg vennskapelig og høflig til. Det blir litt for dumt. Hvem blir neste? Din mann?

Skrevet

det samme skjedde i familien min, vi var egentlig en sammenspleiset gjeng nå er det bare intriger og ingen som snakker med hverandre :(

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Så mye for brothers in arms...

Drittkjærring og en drittbror også! Snakker om å splitte en familie! Blir sikkert hyggelige julemiddager fremover...

Skrevet

Hva sier hun til deg om det da? Vil hun bytte bror nå? Eller er det bare for spenningens skyld de holder på? Har hun og samboeren barn sammen?

Her jeg bor var det et søskenpar, ei søster og en bror. De var begge gift med hver sin partner. Så skulle broren og kona bygge hus, så de fikk bo hos søstera hans og mannen hennes.

Etter ei stund de hadde bodd der, så utvikla ektefellene til søskenparet følelser for hverandre, og lå med hverandre bak ryggen deres.

De fant det jo ut til slutt, og begge parene skilte seg. Så ble de sammen. Tenk at "tante" blir stemor, og "onkel" blir stefar, Og søskenbarna dine blir dine stesøsken...Spesielt spør du meg. Men nå er det slutt mellm de. Varte ikke lenge det forholdet..

Da kan en lure, var det verd det? Alle som ble såra for deres egoistiske tankegang.

Skrevet

Var nok bare for moro skyld. De avtalte og møtes for å sex, og det gjorde de. Hun vil fortsatt være sammen med samboeren sin, og tror ikke hun kommer til å ha sex med broren igjen. Fysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...