Gå til innhold

Dere som har hatt sex med afrikanere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Er det "annerledes" på noen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste sorte personen jeg har sett naken hadde den største penisen jeg noen gang har sett, så så vidt jeg vet stemmer myten om at "negere har stor tiss" ;)

Har en kamerat som er fra sør-afrika, har ikke hatt sex med han, men han er hvit og helt normal på alle andre områder så jeg regner med sex'en også er helt normal...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, noe større penis, men det gjelder ikke hele hurven har jeg forstått, men ellers er det akurat det samme som sex med en hvit mann, så vidt jeg vet hvertfall :-p

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Same shit, only different wrapping ;)

Skrevet

Største greia jeg noen gang har sett i livet mitt bare :)

Skrevet

er det ikke et ordtak som sier: "once you go black...you never go back" :)

Skrevet

Sexen var det ikke noe spesielt med, men penisen var ENORM: Den skremte vettet av meg og jeg måtte manne meg opp lenge før jeg turte å ha sex med han, Heldigvis var han av den tålmodige typen, Haha,

Skrevet

Jeg er gift med en, men har ikke hatt sex med andre afrikanere enn han. Av de 4 jeg har hatt sex med var finnen størst.

Så vidt jeg har forstått så kommer de også i forskjellige størrelser, men gjennomsnittstørrelsen er litt større enn hos hvite.

Greit nok "once you go black, you never go back".. Men det er også et som sier "been there, done that, never doing that again".

Skrevet

må jeg seriøst grunnlegge hvorfor jeg har sex med mannen min som tilfeldigvis er afrikaner og ikke norsk,

tja,

like deilig hver gang

Skrevet

Synes ikke penis var så svær. Det føltes litt rart for meg og leppene hans var i overkant store for min smak, føltes som jeg ble kvalt når vi kyssa. Uff, hørtes fælt ut å si, men det var nå min erfaring :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...