Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg som la inn et innlegg om magevondt i uke 38. Gikk på do (IGJEN!!) siden det kjennes ut som jeg må på nr 2 hele tiden... Satt lenge og klarte så vidt å få gjort litt, og plutselig så kom det fort litt vann ut også med en rar lyd i tillegg!!! Vet ikke om det var urin, men tviler siden jeg tisset med en gang jeg satt meg ned... dette var altså 3-5 min etterpå... Tok på meg et truseinnlegg nå, for å se om det kommer mer vått... Magevondten er der fortsatt, like ille som før i dag..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Kom bare litt altså, men det kom veldig fort!! HI
scarecrow2011 Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Kan hende, ville ringt føden. Hos meg kom det litt og litt fostervann, det lå visst i lommer på en måte og kom når barnet bevegde seg. Grunnen til at ikke alt kom var at ungen lå så langt nede og fungerte som propp.
maimora Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Jeg trodde jeg hadde vannavgang i mitt siste svangerskap, ringte føden der de sa at jeg skulle gå med bind et par timer, hvis det kom mer skulle jeg komme inn. Du kan jo bare ringe de. Jeg dro inn da det kom mer, ble undersøkt og det var bare tynn utflod som er normalt på slutten. Er du usikker ringer du. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå