Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 noen som har merket det eller er det bare meg? en slags kjemisk smak...
Prøverpåentil Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Sandwich isen er hvertfall skikkelig ugh .. men er enig.. spesiell smak på mange av typene.. hvertfall kremisen:/
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Synes det er litt plastikk aktig smak på jeg. Foretrekker den andre bilen. Mer irriterende lyd, men bedre is.
AdrenaLine Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Elsker hjem-is, spesielt lakris-isen og nougat-isen
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Lakris is?!!?? DET vil jeg ha!!! Nå må jeg sjekke nettsiden og få fatt i noe lakrisis;)
AdrenaLine Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Ja og hjem-is sin er knallgod. Har smakt mange forskjellige gjennom tidene
Lettie Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Det var lakris-isen jeg smakte sist (sikkert 3-4 år siden..). Jeg elsker lakris og is, men den smakte bare søtt og rart og ekkelt.. Synes generelt hjem-is smaker for søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå