Gå til innhold

Faen! Rosa på papiret:O (samme som 2tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag hatt rosa aktig utflod fra jeg sto opp, har ikke gitt seg, og heldigvis ikke blitt mere blodaktig. Men er dette noe jeg burde bry meg om??? Er i uke 26. så er vel kansje ikke helt normalt? Har ikke opplevd dette ellers i sv.skapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal vell kontakte lege/ JM ved blødning i svangerskapet og er du 26 uker på vei så ville jeg ringt med en gang :)

Skrevet

Jeg ville ringt føden for sikkerhetsskyld.. trenger ikke å være noe alvorlig, men det vurderer de fort når du forklarer på tlf:)

Skrevet

Var det jeg tenkte meg:/ men er det fødeavdelingen jeg skal

ringe så seint eller legevakten? Ettersom jordmor og fast lege er stengt?

Skrevet
Var det jeg tenkte meg:/ men er det fødeavdelingen jeg skal ringe så seint eller legevakten? Ettersom jordmor og fast lege er stengt?

Nå som du er såpass langt på vei ville jeg ringt føden:)

Det har hvertfall jeg gjort de par gangene det har oppstått noe jeg måtte ringe om..:)

Hvor hører du til? Oslo? :)

Skrevet

Oki føler liksom jeg plager noen ved å ringe og att jeg er hysterisk, men har

vel egentlig vært flink når jeg har ventet hele dag for å se om det ble bedre. hører til Hedmark jeg. Lillehammer sykehus. legevakten er i grunn teite så kanskje greit evnt slippe dem, di får aldri gjort stort generelt hva det er

Skrevet

Regner med at det er det samme i hele landet altså.. men når man er kommet såpass langt på vei at de ville gjøre det de kan for å redde barnet.. så er det nok føden du bør ringe:)Hvertfall forklare, så vil de se om det er noen vits at du må inn for en sjekk.

Er jo normalt med skjøre slimhinner i graviditeten, så er mest sannsynlig ikke noe å være urolig for:)

Skrevet

satse på att det ikke er noe:) Tusen takk for svar:)

Skrevet

Som skrevet tidligere er slimhinnene i skjeden veldig skjøre og kan blø lett når du er gravid.Spesielt etter samleie. Og så lenge det bare er litt rosa utflod og ikke mye blod virker det jo ikke som der er en stor blødning på gang.

Ta et speil og undersøk hvor blødningen kommer fra. Det kan virke beroligende for deg.

Skrevet

har villa fått kjekket opp en blødning uansett jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...