Lammelåret Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen. da kan du ikke fortelle hva du HAR spist til middag da eller?? haha, morsomt svar
Celcius73 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Vi hadde pannestekt laks med ris. Til dette hadde vi surra rødløk, agurk og squashbiter i grov sennep. Det er faktisk veldig godt!
Lammelåret Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen. da kan du ikke fortelle hva du HAR spist til middag da eller?? haha, morsomt svar Poenget tatt! Joda, min middag: diverse grønnsaker ovnsbakt en time på 175 grader og til slutt laks i biter og nye 15 minutter. Men: Skal ikke "kose"-middager være usunne?
Filursen Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Stekt makrell i rømmesaus, nypoteter, gulrøtter og agurksalat..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen. da kan du ikke fortelle hva du HAR spist til middag da eller?? haha, morsomt svar Poenget tatt! Joda, min middag: diverse grønnsaker ovnsbakt en time på 175 grader og til slutt laks i biter og nye 15 minutter. Men: Skal ikke "kose"-middager være usunne? ikke nødvendigvis.. mange gode middager som er sunne
bobbelfru Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 i dag har vi spist, torsk, fikegrateng og raspet gulerot og kålrot. Jeg trekker alltid torsk ved siden av gratengen og har det sammen. serverer ikke potet ved siden av.
silje1989 Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Samboeren er borte i kveld, så da blir det bare noen ostesmørbrød
Lammelåret Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Ok. Trodde min middag var for sunn til å bli kvalifisert som fredagskveldsmiddag.
Lille- MO Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 macaroni og ketchup.. hadde ikke noe annet som frista i kveld, spist for mye burger, pizza o.l i det siste. men i morgen skal jeg ha kyllingfilet og ris med wok grønnsaker tenkte jeg
Drammensjente Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Det ble stekt makrell, nykål og poteter. Nam
Mamma med 2 små Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 Her ble det kotelleter, ris, bearnasaus, mais, smørdampede grønnsaker og stekt sopp.
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Grillet mørbradbiff med salat og ovnsstekte poteter/grønnsaker
Light of my life Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 Hjemmelaget pizzapai m spinat, feta, soltørkede tomater + vanlige tomater, løk, hvitløk og pinjekjerner. Salat ved siden av. Nomnom
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Ok. Trodde min middag var for sunn til å bli kvalifisert som fredagskveldsmiddag. Hos oss er det nesten omvendt. I helgen er det ofte grillmat og da blir det mye grønnsaker og magert kjøtt, evt feit fisk.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Vi har hatt grillmat på terrassen
Regina Phalange Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 Vi hadde pasta med kylling, paprika, chili og rød pesto :-) det beste av alt var at det ble Laget av mannen min!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #22 Skrevet 6. juli 2012 Kjøpte meg en burger til middag i dag. Så i morgen blir det fiskekake med brun saus, poteter og grønnsaker til. Og søndag blir hjemmelaget kyllingsuppe.
BellaSuz Skrevet 6. juli 2012 #23 Skrevet 6. juli 2012 Tapas!) hvitløk og chilimarinerte scampi, manchegoost, kjøttboller m soltørkede tomater inni,Salsa, gresk salat, råstekte saltbakte poteter, oliven, aioli og marinerte hvitløk. Nammmmm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå