Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen.

Skrevet

spagetti og kjøttdeig :)

Skrevet

nachos!! nam nam

Skrevet
Har ingen tips til deg for jeg spiser aldri middag om kvelden. Forstår meg ikke på den vanen.

da kan du ikke fortelle hva du HAR spist til middag da eller?? haha, morsomt svar

Skrevet

Vi hadde pannestekt laks med ris. Til dette hadde vi surra rødløk, agurk og squashbiter i grov sennep. Det er faktisk veldig godt! :)

Skrevet
da kan du ikke fortelle hva du HAR spist til middag da eller?? haha, morsomt svar

Poenget tatt!

Joda, min middag: diverse grønnsaker ovnsbakt en time på 175 grader og til slutt laks i biter og nye 15 minutter.

Men: Skal ikke "kose"-middager være usunne?

Skrevet

Stekt makrell i rømmesaus, nypoteter, gulrøtter og agurksalat..

Skrevet
Poenget tatt! Joda, min middag: diverse grønnsaker ovnsbakt en time på 175 grader og til slutt laks i biter og nye 15 minutter. Men: Skal ikke "kose"-middager være usunne?

ikke nødvendigvis.. mange gode middager som er sunne :)

Skrevet

i dag har vi spist, torsk, fikegrateng og raspet gulerot og kålrot.

Jeg trekker alltid torsk ved siden av gratengen og har det sammen.

serverer ikke potet ved siden av.

Skrevet

Samboeren er borte i kveld, så da blir det bare noen ostesmørbrød :)

Skrevet

Ok. Trodde min middag var for sunn til å bli kvalifisert som fredagskveldsmiddag.

Skrevet

macaroni og ketchup.. :P hadde ikke noe annet som frista i kveld, spist for mye burger, pizza o.l i det siste. men i morgen skal jeg ha kyllingfilet og ris med wok grønnsaker tenkte jeg :)

Skrevet

Det ble stekt makrell, nykål og poteter. Nam :D

Skrevet

Her ble det kotelleter, ris, bearnasaus, mais, smørdampede grønnsaker og stekt sopp.

Skrevet

Grillet mørbradbiff med salat og ovnsstekte poteter/grønnsaker :)

Skrevet

Hjemmelaget pizzapai m spinat, feta, soltørkede tomater + vanlige tomater, løk, hvitløk og pinjekjerner. Salat ved siden av. Nomnom :)

Skrevet

Ok. Trodde min middag var for sunn til å bli kvalifisert som fredagskveldsmiddag.

Hos oss er det nesten omvendt. I helgen er det ofte grillmat og da blir det mye grønnsaker og magert kjøtt, evt feit fisk.
Skrevet

Vi har hatt grillmat på terrassen :D

Skrevet

Vi hadde pasta med kylling, paprika, chili og rød pesto :-) det beste av alt var at det ble Laget av mannen min!

Skrevet

Reinsdyr gryte her, med ris til:)

Skrevet

Kjøpte meg en burger til middag i dag. Så i morgen blir det fiskekake med brun saus, poteter og grønnsaker til. Og søndag blir hjemmelaget kyllingsuppe.

Skrevet

Tapas!:)) hvitløk og chilimarinerte scampi, manchegoost, kjøttboller m soltørkede tomater inni,Salsa, gresk salat, råstekte saltbakte poteter, oliven, aioli og marinerte hvitløk. Nammmmm!!

Skrevet

Vi hadde fiskekaker til middag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...