Gå til innhold

Hvor mange grillpølser spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig her:P

Tenker da på vanlige grillpølser med brød. Jeg spiser 2-3. Er jeg veldig sulten spiser jeg fint 3 stk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen;) Er vegetarianer;)

Skrevet

Før kunne jeg spise 2-3. Gjerne tre om jeg var sulten ;) Nå spiser jeg ikke pølser hvis jeg ikke må, så da blir det helst null.

Skrevet

Sunne dere er da:) Det er bra. Nå er jeg slank altså, så ikke slik at jeg spiser pølser hele tiden, men blir litt nå om sommeren:)

HI

Skrevet
Sunne dere er da:)

Jeg er ikke så innmari sunn altså ;) Jeg skulle gjerne likt pølser for det er så lettvint hvis man er ute på tur! Men dessverre føler jeg meg bare "ekkel" etter å ha spist det.

Skrevet

Hvis det er det eneste vi har til middag kan jeg sikkert spise 3-4, men spiser som oftest en eller to pluss salat:-)

Skrevet
Jeg er ikke så innmari sunn altså ;) Jeg skulle gjerne likt pølser for det er så lettvint hvis man er ute på tur! Men dessverre føler jeg meg bare "ekkel" etter å ha spist det.

Ja, det er veldig lettvint, derfor vi spiser det en del ute, og ungene elsker det jo! :P Men gjerne de magreste kyllingpølsene da. Får litt bedre samvittighet:P

HI

Skrevet
Hvis det er det eneste vi har til middag kan jeg sikkert spise 3-4, men spiser som oftest en eller to pluss salat:-)

Ja, tenkte på kun pølse og brød på tur:)

Skrevet (endret)

med brød holder det med 2.

med lompe spiser jeg som regel 2-3.

Endret av Silje1989
Skrevet

Spiser kun soyapølser, og gjerne 2-3 dersom det er middag :)

Skrevet

Spiser 1 pølse i brød. Kan spise 1 1/2 om det er i lompe.

Skrevet

Jeg kan gjerne spise 3 stk Gilde baconpølser NAM! Ellers 3 grillpølser med rekesalat inni brødet. Og er slank.

Skrevet

alt for mange. får gratis pølser på jobben hver dag. og ellers er det favoritt maten til eldste ungen. så blir litt pølser.

men spsier 1-2 av gangen.

Skrevet

34,5. + litt stekt løk.

Skrevet

Hvis det er tilbehør som jeg liker på grillpølser så kan jeg spise 2. Men ellers blir jeg mett etter bare 1.

Skrevet

som regel bare en og kun hvis det er kylling/kalkun, er ikke noe glad i pølser.

Skrevet

Ja, det er veldig lettvint, derfor vi spiser det en del ute, og ungene elsker det jo! :P Men gjerne de magreste kyllingpølsene da. Får litt bedre samvittighet:P

HI

Har alltid spist disse selv, men mistet appetitten etter å ha lest om MUK..

Skrevet

oi, haha..føler meg som den storspisern nå xD

pølse i brød er jo rå godt! :D gjerne en 4-5 pølser på meg til middAgen her!

Skrevet

1-2 i brød.

Skrevet

1-2 stykker i brød (spiser ikke lompe)

Syns ikke pølser er så veldig godt men 3åringen har bestemt middag noen ganger og da blir det som regel pølser på menyen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...