petite fleur Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Jeg festrøyker, ergo røyker ca 1 gang i mnd. Ikke helt den store partyløva lenger :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Jeg Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du?
Mamma_til_2 Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Jeg Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du? Hvorfor sier du slikt anonym, må du skape kvalm med enkelte uansett hvilken tråd som det svares i?? Og foresten jeg røyker jeg og.
Mamma med 2 små Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Jeg Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du? Nei det forsørger ikke staten gitt. Jeg er tilbake i min gamle jobb. Så pass på hva du skriver nå feige anonym.
khm Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Røyker jeg også! Og bare for å irritere en anonym så er det staten som betaler siden jeg har yrkesrettet attføring Men du kan jo gjerne si jeg bare sluntrer hjemme å ikke vil jobbe hvis det får deg til å føle deg bedre?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juli 2012 #12 Skrevet 6. juli 2012 Jeg Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du? Skjerp deg!
HeltPerfekt<3 Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Jeg Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du? Seriøst? Hva skal "selvfølgelig gjør akkurat du det..." bety? Hva er det hun har gjort som får det til å mislike henne så? Ser for meg at du sitter hjemme og kjeder deg, er misfornøyd med ditt eget liv og får en eller annen tilfredsstillelse i å skape kvalme på dib. Tragisk spør du meg! Jeg røyker forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå