Gå til innhold

hvor mange røyker her??(av de som ikke er gravide)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg festrøyker, ergo røyker ca 1 gang i mnd. Ikke helt den store partyløva lenger :-)

Skrevet
Jeg

Selvfølgelig gjør akkurat du det...

Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du?

Skrevet
Jeg
Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du?

Hvorfor sier du slikt anonym, må du skape kvalm med enkelte uansett hvilken tråd som det svares i??

Og foresten jeg røyker jeg og.

Skrevet

røyker her og.

Skrevet
Jeg

Selvfølgelig gjør akkurat du det...

Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du?

Nei det forsørger ikke staten gitt. Jeg er tilbake i min gamle jobb. Så pass på hva du skriver nå feige anonym. :)

Skrevet

Røyker jeg også gitt. ca 5 om dagen

Skrevet

Røyker jeg også! Og bare for å irritere en anonym så er det staten som betaler siden jeg har yrkesrettet attføring :P Men du kan jo gjerne si jeg bare sluntrer hjemme å ikke vil jobbe hvis det får deg til å føle deg bedre?

Skrevet
Jeg
Selvfølgelig gjør akkurat du det... Og det finansierer staten? For du jobber vel ikke gjør du?

Skjerp deg!

Skrevet
Jeg

Seriøst? Hva skal "selvfølgelig gjør akkurat du det..." bety? Hva er det hun har gjort som får det til å mislike henne så? Ser for meg at du sitter hjemme og kjeder deg, er misfornøyd med ditt eget liv og får en eller annen tilfredsstillelse i å skape kvalme på dib. Tragisk spør du meg!

Jeg røyker forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...