Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 I foten oppe på foten,går jeg så svikter benet. Er bare i høyre foten,det er kjempe vondt og bevege tærne,varm og vondt. Kom etter jeg har kjørt bil,vart en times tid. Noen som vet hva det kan være??
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Noen som vet?er gravid...men har kun hatt krampe i leggen og dette føles ikke sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå