Gå til innhold

ment to be.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte for 8 mdr. siden en fantastisk mann, vi ha vært sammen siden... vår andre ferietur sammen endte i går; han kjørte meg hjem i dag, og sa han måtte prate med meg før han dro.

Han sier han vil avslutte forholdet, fordi jeg skal flytte 4 timer unna den byen vi begge bor nå for å ta en utdannelse sånn at jeg får mulighet til å forsørge gutten min, og bli selvstendig. han sier det blir for vondt å ha meg langt unna, og at han kommer til å slite med sjalusi.

jeg trodde alt var fint, og at vi skulle jobbe oss gjennom de vanskelige tidene sammen... jeg trodde virkelig jeg hadde funnet mannen i mitt liv, jeg har aldri følt meg så komfortabel med meg selv som med ham, og nå skal jeg liksom bare glemme ham? det gjør så vondt, og kan ikke forstille meg å skulle være med noen andre.... noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge skal du gå på skole på den nye plassen?

Skrevet

Kan jo hende han bare bruker det som en unnskyldning da? Jeg og min nåværende samboer hadde vært sammen i 4 mnd, når den samme situasjonen ang. flytting pga studier oppstod her. Var 9 timer mellom oss, men vi visste begge at dette skulle vi klare, og besøkte hverandre så ofte vi kunne :) Nå, fire år senere, er vi samboere, og har bodd sammen i 1 år, og er lykkeligere enn noensinne :) Så, håper han tenker seg om og ikke lar avstand ødelegge.

Skrevet

jeg skal være 3 år på den nye plassen, og han har visst dette i 6 måneder, men flyttingen er i slutten av måneden så han har nok fått kalde føtter.... det er mye mulig han bruker det som en unnskyldning for å avslutte, men det inntrykket jeg har hatt er at vi har hatt det veldig godt sammen. jeg er nok ikke verdens letteste menneske å forholde seg til, og spesielt på ferie med lavt blodsukker i leting etter sted å spise... jeg føler meg bare lurt, da jeg virkelig ikke så dette komme......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...