Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg skulle gjerne kjøpt er par produkter...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Nei men jeg har en venninne som er forhandler, men siden jeg har møtt deg på bim så vil jeg ikke gi deg nr. hennes, vil ikke at hun skal vite at jeg henger her.... hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Hva faen var vitsen med å svare da, egentlig?!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Haha... Unødvendig svar:-) Har de ikke en nettside med kontaktinfo? Be dem sette deg i kontakt med forhandler på ditt hjemsted. Eller fortell her hvor du bor, så dukker det sikkert opp noen!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Hvorfor vil du kjøpe den dritten der? KJøp deg heller kvalitetsprodukter til en langt lavere pris der det ikke sitter en konsulent i mellom som skal ha fett med provisjon for skrotet.
GlemMegEi Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Sverger til mary kay jeg..aldri hatt så fin hud som etter at jeg starta med det! Men vi har alle forskjellig hud og tåler forskjellige produkter/merker.
vaffeljernet <3 Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Hvor bor du? Jeg har en venninne som vet om ei, men kommer an på hvor du bor??
ducatifru Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 jeg har en nabo som selger...bor i Akershus, i Nannestad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå