QueenM Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Jeg skal til Spania om 2 uker med min datter på 14måneder. Så jeg lurer selfølgelig på HVA SKAL JEG HA MED!!?? Jeg aner virkelig ikke hva jeg bør ha med hjemmefra og hva som er ok å kjøpe der..hehe.. Helt i villrede, så.. Hvis noen av dere har erfaring og tips sjekk gjerne ut bloggsiden min hvor jeg har tatt opp dette temaet og fortell der! Da blir jeg virkelig superglad!! Her er link til innlegget: http://familiefruen....se__la_cal.html På forhånd STOR takk!!
lille sprelle Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Det er en haug med tråder med det samme spørsmålet. Ikke som kritikk til deg, men det må da gå an å sjekke ut hva som finnes her fra før av?
QueenM Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2012 Vil gjerne ha det på bloggen, da jeg har mange lesere som også gjerne vil lese om dette serru! ;-)
PeppaPig Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Er kanskje jeg som er litt dum her men du spør om hva du skal ha med deg til syden og vil at vi skal kommentere det inne på bloggen din? Kan sikkert komme med forslag til deg, men du kan kanskje oppdatere bloggen din selv? Solkrem, solhatt og badedrakt til jenta di (eller uv drakt om du velger å bruke det istedenfor). Jeg regner med at svømmebleier og vanlige bleier er å få kjøpt der du skal, men jeg ville hatt med et liten pakke slik at du ikke trenger å løpe ut å kjøpe første kvelden. En reisevogn hvor ryggen kan legges ned er greit å ha med seg. Barnemat er jeg ikke sikker på - i den alderen spiste jenta mi det jeg spiste så vi trengte aldri tenke på om de hadde barnemat eller ei dit vi dro. En liten sekk med noen leker og en bok e.l. til flyturen. God Ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå