Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Vi vurderer å leie hus i Tyrkia istedenfor hotell i år. Vi har vært i Alanya før, men lurer litt på dette området. Er det noen som har vært her og har noen erfaringer? Skal reise med foreldre og svigers, så vi blir ni i alt. Hva tenker dere om dette huset? http://www.holidaylettings.co.uk/rentals/kalkan/173680
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Skrevet 6. juli 2012 Hadde prøvd å finne noe annet. Bassenget deles mellom 3 leiligheter, og jeg ville hatt mer luksusfølelse innendørs. Men nå har jeg ikke sett hva en kan forvente i Alanya, men f.eks i Spania finner man flottere feriehus enn dette.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Åja, ser nÅ at om du leier hele huset sÅ blir bassenget bare deres, det hjelper en del.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Ser vel ikke noe galt med det. Beliggenheten er det viktigste. Blir temlig kjedelig å holde seg ed basenget og spise den samme maten som hjemme i ukesvis.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Området er veldig fint, vi var i Kalkan for to år siden med barn, og hadde en av våre flotteste ferier noen gang. Har vært mye i Tyrkia - Alanya, Kemer, Marmaris, men foretrekker helt klart områder som dette, som er litt mindre charterpreget. er huset delt i separate leiligheter? Det kan jo være greit hvis man ikke vil ha svigers og foreldre for tett innpå til alle døgnets tider.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Takk for svar. Ja, veldig ålreit å ha egne leiligheter, men samtidig være samlet. Prisen er ca 14.000 for hele huset per uke med 12 sengeplasser. I og med at vi er bare ni, blir det jo ca 2300 per voksen per uke. er dette så ille midt i høysesongen?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Syns det så både hyggelig og idyllisk ut, jeg. Min familie (2 barn, min mann og jeg) har tidligere leid hus med svigers, pluss med min manns brors familie, og da leide vi en stor villa. Det ble litt for tett...for å si det sånn. Et hus som det du har funnet her, med tre leiligheter med hver sin inngang i et hus, ville passet vår familie perfekt. Vi syns det er hyggelig å feriere sammen, og være sammen noen måltider, rundt svømmebassenget etc, men samtidig er det godt å ha litt privatliv også i ferien... Jeg ser at huset har tre kjøkken, og det betyr at de dagene dere ikke går ut og spiser på restaurant, kan dere jo velge om dere vil spise sammen eller om dere tar noen måltider hver for dere. Personlig likte jeg dette huset veldig godt. Du får fortelle oss hvordan det går, da, så kanskje vi kan legge ferien dit neste år - om det er vellykket for dere? Ser de har 25 % rabatt på prisene i juli nå i år, men vår ferie er allerede planlagt for i år.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Takk for svar. Ja, veldig ålreit å ha egne leiligheter, men samtidig være samlet. Prisen er ca 14.000 for hele huset per uke med 12 sengeplasser. I og med at vi er bare ni, blir det jo ca 2300 per voksen per uke. er dette så ille midt i høysesongen? Blir vel 14 000 kr delt på 9 = 1555,56 kr per pers.
Loglady Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Ja, det kan jo ikke være særlig mye midt i høysessongen? Vi får se, kanskje vi hiver oss rundt, og prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå