Gå til innhold

Er vi ferdige med å gnage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....på disse j** navna nå??? Går jo ikke 2 timer i mellom føre det kommer en ny tråd om navn!!!

Har folk så lav selvtilitt, at de å spørre gud og hvermann om godkjenning av navnet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Får jeg en sønn til skal han pokker meg hete Carosander. Jeg skal også foreslå det til alle gravide jeg møter på min vei. Nå synes jeg vi alle lar temaet ligge. Var det virkelig nødvendig med enda en tråd? Anbefaler deg å logge av og heller forsøke å fokusere på hva enn det er som plager deg så mye at du er nødt til å ta ting ut her inne, på bekostning av et barn.

Skrevet

Er da egen navnedebatt, du trenger ikke lese trådene som popper opp på siden.

Skrevet (endret)

Navn generelt interesserer meg, og jeg liker navnetråder. Men navnehetstråder er noe ganske annet..

Endret av ★
Skrevet

Denne tråden er helt garantert laget av samme person som laget de andre, og som forsøker å trekke debatten ut i flere tråder for å øke fokusen på navnet som diskuteres. Vi har sett det før og det er neppe siste gang heller. Noen godter seg virkelig over andres irritasjon.

Skrevet

dersom du ikke ønsker fler navne tråder eller gnaging på navn.. så ikke spør om vi er ferdige???!

da blir det enda mer diskusjon om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...