Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin ca. 15 mars og vil gjerne holde på hemmeligheten en stund før "alle" får vite om spiren. Men siden det er sommer og sol, båtliv og festivaler så sliter jeg med å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg ikke vil ha et glass vin eller en øl mens vi koser oss... Noen andre som har vært med på tidlig gravid om sommeren og har et godt tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Alkoholfri øl helt over i vanlig ølglass har jeg god erfaring med... :) Fungerer vel best ute på restaurant...

Skrevet

Si du har planer tidlig neste dag og gidder ikke bakrusen.

Jeg har en fra før som er morgenfugl, så det å slippe bakrus med en støyete 6åring i huset er plausibelt nok:-)

Skrevet

Boksøl, da ser ingen hva som er igjen. Jeg byttet innimellom med mannen min så den ble tømt. Samme med vinen. Folk passer jo som regel på seg selv så de får det ikke så godt med seg. I allefall ikke når de drikker selv. Lykke til :)

Skrevet

Hvis du har barn fra før, kan du si at de er syk, så du vil gjerne være kjørbar dersom de blir dårligere. Kan jo ikke bruke den unskyldningen hver gang, men kan hvertfall ta den en gang;)

Skrevet

drikk sprite i glass..be bartender'n om å få litt lime ved siden av. Ser ut som du drikker vodka..

Skrevet

Takk for gode tips. Blir vel oppdaget uansett vil eg tro. Tidlig bollemage denne gang :P

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Alkoholfri mojito ser også veldig ekte ut ute på byen - og smaker veldig godt! :)

Skrevet

Gikk fint i går. Brukte "skal noe i morgen tidlig så eg kjører" unnskyldningen og det funket bra. Rart å lyve for bestevenninnnen min da, men det er så kos å ha det helt for seg selv, bare meg og mannen <3

Jeg gleder meg til det er litt lenger på vei så jeg kan fortelle det til henne og mannen da :) Blir nok fadderene til bebisen det, ja!

Skrevet

Jeg drakk "sex on the beach" uten alkohol i et bryllup jeg var på :)

Det smakte godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...