Gå til innhold

Savner alkoholen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, og kjenner savnet etter å sitte ute på terassen og nyte en kald cider med isbiter. Eller en skikkelig sommerfest som varer natten lang, til solen står opp om morningen. Ja, en kan feste selv om man er gravid, men blir så himla fort trøtt og er da en av de første som går fra festen. Dessuten er det kjedelig å være den eneste edrue, mens alle andre blir mer og mer på en snurr.

Jaja... Det er jo verdt å ikke drikke på noen mnd, med tanke på lille gullet som vokser i magen min;)

Nyt sommerkveldene folkens - med eller uten alkohol!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner følelsen!

Nå er min baby heldigvis (nettopp) født, så jeg rekker nok å få meg en utepils eller 3 før sommeren er over :-)

Keep your eyes on the price! Det er verdt det!

Skrevet

Njha, jeg savner salamien og de franske ostene myyyye mer enn alkoholen! ;)

Skrevet

Har 18 dager til termin så jeg kjenner følelsen! Nå vil jeg være ferdig!! ;) Jeg savner hvitvin på verandaen i sola, gode franske oster og spekemat til rødvin, en utepils på kafé, en skikkelig fest!! ;)

Nå blir jeg 30 til neste år så da blir det skikkelig fest!

Midt oppi savnet så vet jeg at det bare er at jeg er lei av å forsake og lei av å gå gravid, for når tuppa kommer så kommer savnet til å være borte igjen. :) Gleder meg sååå til hun kommer!!!!!!

Skrevet

Har 18 dager til termin så jeg kjenner følelsen! Nå vil jeg være ferdig!! ;) Jeg savner hvitvin på verandaen i sola, gode franske oster og spekemat til rødvin, en utepils på kafé, en skikkelig fest!! ;)

Nå blir jeg 30 til neste år så da blir det skikkelig fest!

Midt oppi savnet så vet jeg at det bare er at jeg er lei av å forsake og lei av å gå gravid, for når tuppa kommer så kommer savnet til å være borte igjen. :) Gleder meg sååå til hun kommer!!!!!!

Det var ost, spekemat og mediumstekt biff som var det store savnet her, alkoholfritt øl er en tillært smak som jeg har lært meg å virkelig sette pris på. Men jeg også gleder meg til 30-årsdag uten begrensninger neste år :)
Skrevet
Har 18 dager til termin så jeg kjenner følelsen! Nå vil jeg være ferdig!! ;) Jeg savner hvitvin på verandaen i sola, gode franske oster og spekemat til rødvin, en utepils på kafé, en skikkelig fest!! ;) Nå blir jeg 30 til neste år så da blir det skikkelig fest! Midt oppi savnet så vet jeg at det bare er at jeg er lei av å forsake og lei av å gå gravid, for når tuppa kommer så kommer savnet til å være borte igjen. :) Gleder meg sååå til hun kommer!!!!!!
Det var ost, spekemat og mediumstekt biff som var det store savnet her, alkoholfritt øl er en tillært smak som jeg har lært meg å virkelig sette pris på. Men jeg også gleder meg til 30-årsdag uten begrensninger neste år :)

Vet du? Den alkoholfrie ølen smaker drit! Hehehe, jeg drikker stort sett bare kullsyrevann uansett gravid eller ikke. :)

Poenget mitt er vel at det bare er et ekstra stort savn fordi man ikke kan få det, når man faktisk kan igjen så er det liksom ikke så farlig med det lengre. + selvfølgelig at man har noe annet helt fantastisk som opptar en mye mer enn både oster, spekeskinke og alkohol. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...