Toocute Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg er glad for at jeg ikke har denne legen lengre, selv om det var fint å ha den i begynnelsen. da virket alt så greit. Nå har jeg en ny en som jeg er svært fornøyd med, hun er så flink med både meg og barnet mitt. Han andre som jeg hadde, kunne gå rett på sak når han skulle gjøre undersøkelser. Bare ta hendene rett under toppen for å kjenne på brystene om det var som det skulle der. (Undersøkelse tidlig i svangerskapet) Noe jeg fult forstår at de skal. Men han kunne jo gitt beskjed før han gikk rett på sak. kan jo nevne at han er en del oppi årene, å at de gjerne gjorde slik før i tiden. dette var min første negative opplevelse med denne legen, den andre var at jeg hadde vært en del dårlig i magen. Han begynte å snakke om p-piller om jeg gikk på dem, nei det gjorde jeg ikke, men vet godt at jeg ikke var gravid for det har jeg sjekket meg for. Han begynte å spørre hvor ofte vi hadde sex, da sa jeg bare. ca vær andre uke eller noe. Også smiler han godt å sier, "Har du ikke LYST på mer?" jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, å svarte bare helt idiotisk, Nei vi har bare ikke tid til sånt, gubben jobber og er sliten når han kommer hjem en del og osv. Det som var litt ubehagelig med dette var at det var ett DIREKTE spørsmål med det ekkle gliset. vet det er ei til som har en episode med han, der han har undersøkt alt annet enn der personen egentlig har vondt. Og etter de var ferdig så har bare han tatt tak i truse kanten å trukket den i den til den smalt tilbake igjen. å sagt at nå var de ferdig. Gjett hvem om han fikk kjeft av moren til denne jenta. Etter den siste hendelsen, så sa jeg til samboeren min at jeg ønsket ikke å gå til han her lengre, å gruet meg til neste time. For jeg ville at han skulle bli med, noe som jeg vet at han ikke kunne. Så jeg avbestilte timen, å skaffet meg en ny lege raskt. Litt venting for å komme inn i systemet, men det var verdt det. Har noen her opplevd noe ekkelt eller ubehagelig når det kommer til leger, jordmødre, helsesøstre og osv med den offentlige helsesektoren? bare lurer i grunnen, Hvordan reagerte du på det?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Var til lege og hadde skikkelig bekkenplager. Skulle legge meg opp på undersøkelsesbordet, så begynte han å le litt da jeg plagdes med å komme meg oppå. Hadde også en lege som kommenterte den skeive størrelsen på brystene mine. Fikk ikke melk fra ene siden, og ja- jeg så helt mongo ut med to forskjellige cup'er. Men han kunne latt være å kommentert, for jeg syntes det var ubehagelig om det var DET han satt å fulgte med på.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Var hos en utenlandsk turnuslege som var vikar for min lege. Var der pga min 8halsbetennelse på 8mnd. Det var ikke noe turnuslegen kunne gjøre, for det var normalt at norske jenter var forkjølet. De måtte nemlig lære å kle seg bedre, og kunne se litt mer på hvordan muslimske jenter kler seg. Jeg sendte en klage til legekontoret og til fylkeslegen. Byttet i tillegg legekontor, for min lege var aldri tilstede, og jeg fikk kke noe oppfølging med tanke på halsbetennelse. Byttet lege, og det var helt annerledes. Mye bedre og flinkere.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #5 Skrevet 6. juli 2012 Det var ikke noe turnuslegen kunne gjøre, for det var normalt at norske jenter var forkjølet. De måtte nemlig lære å kle seg bedre, og kunne se litt mer på hvordan muslimske jenter kler seg. Fy søren, er det mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå