Gå til innhold

Hvilken type ferie med småbarn anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Trenger litt inspirasjon...

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hytte på sørlandet.. Da blir det litt som hjemme med en fast base, selvom det blir total feriemodus =)

Idyll å gå barbeint og plukke markjordbær, sitte i vannkanten og plaske...

Kose seg inne og lage "hytte" om det regner, se film, bake boller :)

å min barndom på repeat mange år fremover nå <3

Skrevet

Telttur :D gøy og spennende for barna. Kan gjøres nesten hvor som helst, og på campingplasser er det i tillegg andre barn og leke med :) mye en kan finne på. Minus er vel hvis det regner :P

Dyreparken. Flott dagstur, eller over ett par dager ( smart med små barn slik st det blir god tid til alt). Masse å se, å gjøre :) lange avstander, så er lurt å ha med vogn. Og er dyrt med mat i parken, så kan være lurt og ha med litt niste :)

Hyttetur. Signerer sitat over.

Feriesenter i feks Danmark :) fast base, med mange aktiviteter rett utenfor dørå. I tillegg til muligheter for mange andre kjekke opplevelser i byen, eller nabobyene som parker, tivoli ect.

Skrevet

Leie en hytte eller leilighet hvor som helst i verden egentlig.

Det viktigste er å komme seg hjemmefra, vekk fra alt som burde bli gjort av alt fra husarbeid til vedlikehold av huset, vekk fra familie og venner som "krever" sosial omgang osv.

Når man kommer seg vekk kommer feriemodusen, pulsen senker seg og man kan bare være sammen.

Hytte fordi da han man en fast base, det er lett å legge barna mens de voksne kan sitte lange late kvelder på verandaen med et glass vin, en bok, et slag yatzy eller bare snakke sammen som man aldri får tid til hjemme.

I år har vi leid sommerhus i Danmark, gleder meg, men Sverige er også koselig å reise til. Søsteren min leier gjerne leilighet i Spania for de liker mer varme, men hytter/leiligheter kan leies overalt i verden.

Minst mulig stress og kav, bare reise dit man skal og være der hele ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...