Gå til innhold

Vappus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen med barn som har gått/går i en av Vappus barnehagene? Vurdere å søke plass der. Vil gjerne høre om erfaringer derfra om noen har det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen erfaring md de barnehagene.. Men ble veldig lettet over at det ikke var navnet på den fremtidige sønnen\datteren. :P

Skrevet

<vi har vært veldig fornøyd siden jenten vår begynte når hun var 11mnd. Nå er hun 1,5år og vi har valgt å bytte til høsten av praktiske årsaker. dessuten synes jeg uteområdet var for dårlig rett og slett. Ikke en eneste gressflekk der de to minste gruppene + en til gruppe oppholder seg. Liten plass, grus, en sandkasse osv.. Det ble så trangt og jeg ønsker noe litt mer..

Hun skal starte i min barnehage og hverdagen blir med ett mye lettere her til høsten :)

men ellers en god barnehage. Litt mange voksne og gjennomstrømning så jenta vår var i perioder veldig uttrygg når vi skulel levere. Ikke minst ble jeg det da.. men men.. hun har hatt en super utvikling og likt seg veldig godt :)

Fått en flott minnebok i gave!

Skrevet

Trudde dette var enda en navnetråd :P

Skrevet

Hehe, ingen ny navnetråd nei! Men kanskje noen så potensial i det og ;)

Ok, takk for svar! Finnes jo en del av de, så vi får vel bare vente å se hvordan uteområde er der det blir aktuelt å søke. Ang hyppig utskiftning av personale har jeg hørt dette tidligere også, det trekker en del ned.

Man kan vel uansett aldri vite på forhånd.

Heldig du er som får ha jenten din i nærheten hver dag )

Skrevet

Vi har gode erfaringer med den Vappus-bhg vi har. Men jeg vet at det kan være store forskjeller der som blant andre bhg. Vi fikk egentlig plass i en annen Vappus, men valgte å ikke ta den pga. dårlig uteområde og stor gjennomtrekk av ansatte. Der han går nå er det derimot en del av de ansatte som har vært i 20 år+ og et kjempefint uteområde.

Jeg ville tatt en tur på besøk til bhg før jeg søkte, eller hvertfall før jeg tok i mot plassen.

Skrevet

Aldri hørt om Vappus barnehager jeg.... Hvor finnes de hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...