Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, endelig en etterlengtet dag med haging! Først bonanza på gartneriet (på tross av at de ikke har sjenkebevilgning...). Så planting dagen lang, og nå sliten kropp på terassen (fremdeles i shorts og singlet) med rødvin, jordbær og sjokolade mens man beskuer herlighetene. Hei ho, ja denne dagen var god!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Her har jeg også tilbrakt store deler av dagen i hagen. Klipt gresset, tatt kantklipper der det trengs og luket. Dagen ble avsluttet med grilling på terrassen, mens alle nabobarna og min datter plasket i bassenget.

Gi meg flere slike dager :)

Gjest sug lut
Skrevet

Bortsett fra den syke lille detaljen de kaller jobb, har jeg også haget med innlevelse på balkongen i dag - merkelig nok (pokkkker, jeg har fått potetgull under k-tasten!) var noen på drukningens rand og andre hang tørre og slappe utover - har jeg vanna i fylla? Dobbeltvanna noen og glemt andre? I så fall ville jeg gjerne ha husket det, i alle fall, tror ikke jeg har vært halvveis på druen engang siden før jul... Første kornblomst er på vei ut, hurra!

Skrevet

Vi skulle også grille, men gikk tom for gass halveis ut i bakingen av potetene...

Fine kornblomst! Jeg tester nye trappeblomster i år (skygge), femtunge. Nydelig blåfarge, spendt på om de duger.

Hva med den dagen du var hodeløs lut?...

Flere sånne dager ja, hvor signerer jeg?

Gjest sug lut
Skrevet

Aha, den hodeløse dagen, ja, kanskje det var da jeg vanna noe helt sinnsykt :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...