Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Charisma Novella Kiri Marselie Magnolia Zarah Hvilket er finest? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Zarah er finest! Men ganske vanlig da. Hva med Noelle?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Noelle er jo søtt ja.. Og den vårrull vitsen begynner å bli veldig gammel nå..Takk for innspill. HI
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Novella og Marselie var de jeg likte best. Men syns at Marcheline er finere enn Marselie ;D
Rose04 Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Magnolia er jo fint iallfall.:-) Zarah er jo veldig vanlig, bare annen skrivemåte. De andre var litt for spesielle synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 erre muli å vere seriøss eller??? har faktisk henta navneinsp. fra lano dått enn o. hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Zarah - men stavinga, menneske? Ja, hva me den? skal alt være så himla enkelt hele tida? Blir det en gutt tenker vi Zebastian.. er da vitterlig opp til meg og mannen min
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #16 Skrevet 5. juli 2012 Charisma - litt too american oppfunnet navn. Novella - ligner for mye på novelle. Noel syns jeg er fint Kiri - hundenavn Marselie - rart Magnolia - en utrolig nydelig blomst/tre/plante, kunne sikkert vent meg til navnet som er nydelig. Zarah - Sara er overbrukt for min del og omstokking på bokstaver + spesielle bokstaver er blææ for min del. når hun presenterer seg er det allikevel sara.
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2012 #17 Skrevet 5. juli 2012 Zarah - men stavinga, menneske? Ja, hva me den? skal alt være så himla enkelt hele tida? Blir det en gutt tenker vi Zebastian.. er da vitterlig opp til meg og mannen min Men da får du gjøre det skikkelig - Zhahrah og Zebhasthihanh.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #18 Skrevet 5. juli 2012 Zarah - men stavinga, menneske? Ja, hva me den? skal alt være så himla enkelt hele tida? Blir det en gutt tenker vi Zebastian.. er da vitterlig opp til meg og mannen min Men da får du gjøre det skikkelig - Zhahrah og Zebhasthihanh. God ide. Altfor få navn her i landet som begynner på Z. flere h'er i navnet gjør det bare mer sofistikert
PeppaPig Skrevet 5. juli 2012 #19 Skrevet 5. juli 2012 <div class="post entry-content ">Charisma: såpeopera navn<br /> Novella: Jeg leser Novella, men tenker på en novelle<br /> Kiri: Litt for mye hundenavn<br /> Marselie: Usikker på hvordan jeg skal uttale dette.<br /> Magnolia: Tenker blomst. Men kan nok fungere dersom man har et litt eksotisk etternavn. Magnolia Olsen høres ikke helt bra ut syns jeg.<br /> Zarah: Foretrekker Sara/Sarah som stavemåte. Med Z så er det veldig Angelina Jolie...</div> <div class="post entry-content "> </div> <div class="post entry-content ">Så alt i alt så er det vel kun Zarah jeg liker (men bytt stavingen), og til nød Magnolia hvis etternavnet står i stil.</div>
PeppaPig Skrevet 5. juli 2012 #20 Skrevet 5. juli 2012 Hva som skjedde med alle de tegnene aner jeg ikke.. men men.. forhåpentligvis er innlegget leselig..
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2012 #21 Skrevet 5. juli 2012 Charisma: såpeopera navn Novella: Jeg leser Novella, men tenker på en novelle Kiri: Litt for mye hundenavn Marselie: Usikker på hvordan jeg skal uttale dette. Magnolia: Tenker blomst. Men kan nok fungere dersom man har et litt eksotisk etternavn. Magnolia Olsen høres ikke helt bra ut syns jeg. Zarah: Foretrekker Sara/Sarah som stavemåte. Med Z så er det veldig Angelina Jolie... Så alt i alt så er det vel kun Zarah jeg liker (men bytt stavingen), og til nød Magnolia hvis etternavnet står i stil. Jøss, hvordan ble innlegget ditt så rart? Masse koder?
PeppaPig Skrevet 5. juli 2012 #24 Skrevet 5. juli 2012 Charisma: såpeopera navn Novella: Jeg leser Novella, men tenker på en novelle Kiri: Litt for mye hundenavn Marselie: Usikker på hvordan jeg skal uttale dette. Magnolia: Tenker blomst. Men kan nok fungere dersom man har et litt eksotisk etternavn. Magnolia Olsen høres ikke helt bra ut syns jeg. Zarah: Foretrekker Sara/Sarah som stavemåte. Med Z så er det veldig Angelina Jolie... Så alt i alt så er det vel kun Zarah jeg liker (men bytt stavingen), og til nød Magnolia hvis etternavnet står i stil. Jøss, hvordan ble innlegget ditt så rart? Masse koder? Aner ikke... Skikkelig merkelig var det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #25 Skrevet 5. juli 2012 Min datter skal hete Rhododendron Beatrizia. Poetisk og vakkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå