Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 8+2 idag og greier å jogge til tross for småkvalme som kommer og går. Har et forferdelig matinntak, så må kompensere matinntaket. Jogga to dager på rad nå Sist svangerskap ga jeg meg med 30 uker, da var bekkenløsninga forferdelig. Hvordan er står hos dere?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Jeg er for øyeblikket driiitkvalm og i veldig dårlig form, men jeg går nå en times tur med hunden hver dag- i verste fall i flere omganger. Holdt på med Jillian Michaels-dvden en stund også, men har tatt en liten pause pga formen. Men tenker å begynne igjen når den verste kvalmen har lagt seg. Merker bekkenet "er der", men det er faktisk verst på jobb og når jeg sitter i sofaen, å gå en tur går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg prøver å få gått en tur hver dag, og er ellers i aktvitet pga vilter 2åring. Ellers blir det ikke harde økter pga bekkenlåsning fra helvete..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Nei, men trening får jeg nok av på jobb hvor jeg går og står hele dagen Så da holder det for meg. Spiser ganske sunt
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Fornøyd med at jeg fortsatt får til 4-5 økter i uka i uke 25... Vært i fin form hele veien, da.... Måtte kaste inn håndkleet i forhold til jogging for et par uker siden, og det er litt kjipt.... Men får komme sterkere tilbake. Ellipsemaskin og styrketrening funker det og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå