Gå til innhold

Er dere gravide flink å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8+2 idag og greier å jogge til tross for småkvalme som kommer og går. Har et forferdelig matinntak, så må kompensere matinntaket. Jogga to dager på rad nå:) Sist svangerskap ga jeg meg med 30 uker, da var bekkenløsninga forferdelig. Hvordan er står hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er for øyeblikket driiitkvalm og i veldig dårlig form, men jeg går nå en times tur med hunden hver dag- i verste fall i flere omganger.

Holdt på med Jillian Michaels-dvden en stund også, men har tatt en liten pause pga formen. Men tenker å begynne igjen når den verste kvalmen har lagt seg.

Merker bekkenet "er der", men det er faktisk verst på jobb og når jeg sitter i sofaen, å gå en tur går helt fint.

Skrevet

Jeg prøver å få gått en tur hver dag, og er ellers i aktvitet pga vilter 2åring. Ellers blir det ikke harde økter pga bekkenlåsning fra helvete.. :(

Skrevet

Nei, men trening får jeg nok av på jobb hvor jeg går og står hele dagen ;) Så da holder det for meg. Spiser ganske sunt ;)

Skrevet

Fornøyd med at jeg fortsatt får til 4-5 økter i uka i uke 25... Vært i fin form hele veien, da.... Måtte kaste inn håndkleet i forhold til jogging for et par uker siden, og det er litt kjipt.... Men får komme sterkere tilbake. Ellipsemaskin og styrketrening funker det og:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...