Gå til innhold

Hvor mange cm er dere rundt magen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved å måle ved navlen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til vanlig eller når enn e gravid??

Gjest AnneS
Skrevet

Gravidmage eller ikke? Er 75 cm når jeg ikke er gravid.

Skrevet

Til vanlig hehe, glemte det ;)

Skrevet

83 og økende- jeg er gravid. ;)

Skrevet

Cirka tusen. Er sprenggravid.

Skrevet

65 cm, ikke gavid. Som høygravid mener jeg at jeg var 120 cm .P

Skrevet

68cm og ikke gravid ;)

Skrevet

Akkurat nå er jeg vel rundt 71-72 cm, har fått litt sommermage :P I god og normal form er jeg rundt 68-69 cm.

Skrevet

Tja.. et sted mellom 130 og 150.. Gidder ikke ta frem målebåndet. Er ikke gravid, nei.

:)

Skrevet

oh.. 98cm... Ikke gravid :o

Skrevet

Hi her, jeg er 116 så slå den ;( men den skal bort... huff..ser ut som jeg er 5mnd på vei :/ pluss jeg er feit på alle andre stedene og :( dritt

Skrevet

Jeg er 106 cm rundt magen! Jobber med saken :P

Skrevet

Man bør vel ha mef høyde og vekt her? Jeg er i allefall litt rund på tønna! 175 cm høy, 97 cm rundt livet og 69 kg.

Skrevet

Høyde og vekt er egentlig ikke så relevant i denne sammenhengen, cm rundt magen er mer essensielt enn bmi. En kvinne skal helst ikke være mer enn 80 cm rundt magen. Selv er jeg 91 cm :-(

Skrevet

66 før jeg ble gravid. 74 nå, 1.5 år etter fødsel. 172 høy, 62kg og usansynlig fornøyd med egen kropp. :)

Skrevet

jeg var 98 cm for bare 5 uker siden. er nede i 82-83 nå.

trener hver dag. magen minsker mye.

skal ned til under 70 et sted før jeg er fornøyd.

Skrevet

Jeg må bare spørre... Man skal slappe av og ikke holde inn magen når man måler? Det er jo vesentlig forskjell om man strammer og holder inne.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

117 cm, var 126 cm for 4 uker siden, så det går da riktlig vei hvertfall ;)

Kan jo ta med: Høyde 170 cm, vekt 90 kg

Endret av <3Barn&Engler<3
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Jeg må bare spørre... Man skal slappe av og ikke holde inn magen når man måler? Det er jo vesentlig forskjell om man strammer og holder inne.

Man skal ikke holde inn magen nei, heller ikke blåse den opp ;)

Skrevet

104...huff!

17 dager siden fødsel da, så litt av det bør vel forsvinne "av seg selv"... *lov å håpe*

Skrevet
Hi her, jeg er 116 så slå den ;( men den skal bort... huff..ser ut som jeg er 5mnd på vei :/ pluss jeg er feit på alle andre stedene og :( dritt

Vel, på svaret mitt slo jeg deg..

Målte idag 146 cm. Jeg er ikke flau over det, det er jo fullt synlig!

Det er ikke verdens undergang.

Finn motivasjonen og ta det derfra!

Det viktigste å begynne med er kostholdet, så tar du treningen. Begynn gradvis, ikke mist motivasjonen om du ikke går ned noe i begynnelsen.

Skrevet

60 før jeg ble gravid (156cm høy) ... Nå som høygravid er det MYE mer.. hihi.. spent på å se hva det ligger på etter graviditeten :) Må nok trimme bort noen kilo da ja..

Skrevet
Vel, på svaret mitt slo jeg deg.. Målte idag 146 cm. Jeg er ikke flau over det, det er jo fullt synlig! Det er ikke verdens undergang. Finn motivasjonen og ta det derfra! Det viktigste å begynne med er kostholdet, så tar du treningen. Begynn gradvis, ikke mist motivasjonen om du ikke går ned noe i begynnelsen.

Utifra bildet ditt ser du uansett kjempeflott ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...