Serepta Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Jeg synes Gurly og Angoline er ganske spesielle.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jente: None, Eple, Lam og Gull. Gutt: Armen, Sokrates og Såve. Kjenner ikke alle, men vet om noen i byen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har et barn med ett av navnene som er nevnt over. Føler ikke at det er så veldig sært, men det er ikke så mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 kjenner ingen, men jeg møtte en gang ei nyyydelig jente, hun bodde på asylmottaket i nærheten. Jeg spurte hva hun het, og da svarte hun "Fitthåre". Tror det kan være lurt for denne jenta å bytte navn etterhvert..
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Ja, om man definerer uvanlige navn som sære da. Flotte navn på flotte unger.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Jeg skjønner personlig ikke hva folk tenker med, å hva som får de til å velge sånne "navn" på babyen sin..... Det er jo ikke navn... Jeg kjenner og vet bare om folk som har navn på ungene sine:)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Tvillingpar som heter: Ty Nias og Glør...... Grusomt
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har et barn med ett av navnene som er nevnt over. Føler ikke at det er så veldig sært, men det er ikke så mange som heter det. Sokrates ?
*Yuna* Skrevet 5. juli 2012 #13 Skrevet 5. juli 2012 Det er sikkert ikke unormalt, men jeg syns Sila er spesielt når man er helt norsk og ikke har noen utenlandsk tilknytning.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #14 Skrevet 5. juli 2012 Jeg vokste opp med en Tya.. Det er spesielt i hvert fall om ikke det er sært..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Hørte om en baby som heter Chatina. Det sysn jeg var rimelig spesielt. Syns og at Iben er er rart navn. Veldig fint, men vet om gutter og jenter som heter det.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. juli 2012 #16 Skrevet 5. juli 2012 Jente: None, Eple, Lam og Gull. Gutt: Armen, Sokrates og Såve. Kjenner ikke alle, men vet om noen i byen. Eple? Som i...eple?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #17 Skrevet 5. juli 2012 Har en Tya i nær omgangskrets, men det særeste nevnet jeg kjenner til må være Jarluf.. uttales Jarloff, uten at jeg er så sikker på om det hjelper noe særlig
Faen Skrevet 5. juli 2012 #19 Skrevet 5. juli 2012 Jeg skjønner personlig ikke hva folk tenker med, å hva som får de til å velge sånne "navn" på babyen sin..... Det er jo ikke navn... Jeg kjenner og vet bare om folk som har navn på ungene sine:) Aldri hørt om at det finnes folk som ikke har navn på ungene sine!!! Selv om de har navn du ikke liker, betyr ikke dermed at det ikke er navn.
Faen Skrevet 5. juli 2012 #20 Skrevet 5. juli 2012 Vetle Bror. Hva tenkte de???? Uff... Vetle Bror var jo et nydelig navn <3
Snabeltann Skrevet 5. juli 2012 #21 Skrevet 5. juli 2012 Storm (jente) Chrisosander, Ben, Bjarne, Nicander, My, Camille, Sophus, Chanel (GRUSOMT), Ikea, Fia
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #22 Skrevet 5. juli 2012 Vet om du jenter (søstre) som heter Halkatla og Halvarda
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2012 #24 Skrevet 5. juli 2012 Modulf.... (vistnok ganske vanlig i trøndelag, fant jeg ut når jeg bodde der) Men syns det er sært Andre navn jeg har hørt som jeg syns går under betegnelsen sært er: Lidvar, Lodvar, Rolleif, Trygg, Clementine,
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2012 #25 Skrevet 5. juli 2012 Vetle Bror. Hva tenkte de???? Uff... Vetle Bror var jo et nydelig navn <3 Vetle Bror = Vesle bror..... Syns Bror Vetle var en bedre kombinasjon isåfall, men syns ikke det er sært....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå