Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Har ei jente på 3 1/2 som enda er veldig avhengig av formiddagsluren sin. Hun kan fint sove i 2 timer på dagen, og sover godt hele natten 20-08. Hun er veldig aktiv, så hun er sliten når hun legger seg.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Storesøster sov dagsdupp til hun rundet 4 år, var stort behov for det. Lillebror var ferdig med dagsdupp rett etter han fylte 1 år. Stor forskjell på unger vet du Trenger ungen å sove på dag, så ser jeg ingen grunn til å nekte det, fordi h*n er "for stor" for det. Heller en dagsdupp, enn en overtrøtt og utslitt unge til kvelds
Gjest SHOC Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Det sluttet de med rett etter de fyllte 2 år.
Happy-Mama:) Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Nei, min datter på 3,5 år sluttet å sove på dagtid rundt påske i år. Da var hun siste på sin avdeling som fortsatt sov på dagtid i bhg... Men jeg ser ikke noe i veien for at ditt barn kan fortsette å sove på dagtid, så lenge det ikke forskipler noe leggerutiner på kveldstid. Det er jo veldig individuelt hva de trenger desse små, så føl deg frem hva som er riktig for dere:)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Min datter sluttet rett før hun ble 2 år hun også. Sover kun på dagtid hvis hun er syk eller i bilen hvis hun er veldig sliten.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Mine sluttet når de var hhv akkurat 2 år, og 2,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå