Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Har ikke ord! Blir rett og slett forbannet her jeg sitter. Satt å bladde forbi kanalene, og synes fear factor kan være helt ok å se på innimellom- MEN når dem har med barn????? Det blir for drøyt! Stakkars unger- blir presset gjennom ting de ikke ønsker å gjøre, og foreldrene lokker dem med både det ene og det andre for at de skal fullføre! Enkelte skulle ikke fått barn! Dette var dagens utblåsning fra min side! Hva tenker dere om dette?
Virginia. Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Hadde det ikke vært for at social services er så elendig i USA, så hadde jeg håpt at de misstet omsorgen..
Appelsindyret Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 en ting er jo at foreldrene ikke burde utsette ungene sine for dette, en annen ting er jo at tv-kanaler faktisk lager slike programmer... helt sykt! Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 seriøst?? dei e galne bort i USA... små barn utsettes for slike ekkle ting!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå