Gå til innhold

Hva har du lært om dette nettstedet siden du kom hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lært at det er noen jeg ikke legger meg ut med, noen jeg stort sett deler synspunkter med, noen som aldri har et positivt ord eller hjelp og så noen som alltid har det, noen som ikke kan se forbi seg selv og noen som forutsigbart henger seg på flertallet i alle tråder.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

At jeg heldigvis ikke omgås Folket, for det er gudsjammerlig begrenset. Og at unntakene er gull verd.

Skrevet

At denne siden er en utømmelig kilde til underholdning, og at når jeg trodde jeg hadde lest det meste, så kommer det et innlegg som sparker meg i leggen og sier " Ha ha! Dette har du aldri sett før!".

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

At jeg liker den blå versjonen bedre enn den oransje

Skrevet

At det ikke er lov å ha det bra, være fornøyd med seg selv og livet sitt, langt mindre skrive om det her.

Skrevet

At her er det ikke en ting man ikke kan tillate seg, tydeligvis. Et fristed fra alt, inkludert empati og folkeskikk. Men også et sted hvor en kan henvende seg med sitt, om man tåler tilbakemelding. :)

Gjest sug lut
Skrevet
At det ikke er lov å ha det bra, være fornøyd med seg selv og livet sitt, langt mindre skrive om det her.
Nei, ikke på anonym - men på Dib Krangle er det idyllisk :)
Skrevet

At uansett hvor dårlig dagen min er kan jeg gå inn her og bli minnet på at livet mitt er ganske OK i forhold til manges..

Skrevet

At ingenting er selvsagt og at barneutstyr kan gjøres til religion.

Skrevet

- At jeg aldri skal nevne om jeg opplever noe med noen fra et annet land (altså si hvor de er fra- er bare rasistisk da)

Skrevet

At det faktisk finnes mange flotte mennesker som har lyst til å hjelpe andre. Har sett det i flere "Jeg er så ensom" & "mannen slår" tråder.

Og alt det som dere andre skriver.

Skrevet

at voksne damer kan være mere umodne en tennåringer.

at noen elsker og rakke ned på andre bak anonym knappen.

noen mennesker friker helt ut hvis de ser noen skrivefeil.

andre bare må kverrulere på alt.

så har vi noen som hjelper de som trenger det.

skriver du et serriøst innlegg får du null respons,

men om noen troller så får trollet flere sider med svar ;)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

At damer ikke kan holde seg til temaet!

Skrevet

At hvis dib-damene representerer et noen lunde gjennomsnitt over den generelle befolkningen, så er jeg over gjennomsnittlig smart og empatisk.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

At alt man sier blir tolket i hytt og pine

Skrevet (endret)

At alle er helt forskjellige, men likevel like. Kommer an på tema..

Endret av Westroze og tulla♥©
Skrevet

Hvis all dritten folk klemmer ut av seg her i det hele tatt har noen sammenheng til hvordan drittklemmerne har det, så står det nokså dårlig til med den nåværende omsorgsgenerasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...