Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg vet mange skobutikker har salg nå, men har ikke funnet fine og gode sandaler. Må jeg bite i det sure eplet og kjøpe noen jeg ikke synes er fine bare fordi jeg ønsker å ha det behagelig? Jeg liker ikke så veldig godt gladiatorsko eller slike med "pinne" mellom tærne da jeg lett får gnagsår. De kan gjerne ha noe "bling" på seg eller være en fin farge. Får surfe litt på Brandos.no. Noen som har bestilt derfra?
sayonora Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Så for noen dager siden noen pene sandaler med bling og uten "pinne" på Skoringen, tror de kostet 699,- Men de så veldig gode ut! De var i 4 forskjellige farger. Var inne på nettsiden for å se om jeg fant de eller merket, men ingen av delene var å finne der.. Mener merket var et slags kvinnenavn, med både for og etternavn.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Sørlandet. Nærmere bestemt Grimstad, men jeg kan kjøre til Krsand feks.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Sørlandet. Nærmere bestemt Grimstad, men jeg kan kjøre til Krsand feks.. HI OK, tenkte jeg skulle tipse deg om Norwegian Outlet i Vestby, men da bor du nok litt langt unna. Mye fine sandaler der både på Timberland og Helly Hansen etc.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Så for noen dager siden noen pene sandaler med bling og uten "pinne" på Skoringen, tror de kostet 699,- Men de så veldig gode ut! De var i 4 forskjellige farger. Var inne på nettsiden for å se om jeg fant de eller merket, men ingen av delene var å finne der.. Mener merket var et slags kvinnenavn, med både for og etternavn. Da skal jeg se etter de på Skoringen! Har tross alt fått feriepenger Takk for tipset. HI.
Collette Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Scholl har med litt bling og er samtidig veldig gode. Selges på nett og på Life helsekostbutikker.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Jeg sverger til spotec sandaler. Hos meg kommer komfort først.
Gjøkeredet③ Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Sørlandet. Nærmere bestemt Grimstad, men jeg kan kjøre til Krsand feks.. HI Er jo handelensdag i Kr. Sand i dag. Hva med XXL på senteret?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Spotec! Ingen over, ingen ved siden. :-)
sayonora Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 Var forbi butikken der nå, så da sjekket jeg like gjerne de sandalene jeg nevnte. De var av merket Ilse Jacobsen og koster 799,- Det er ikke alle Skoringen som har de. Og det var visst sånn ting mellom tærne, men den var polstret.. Anyway, her er bilder av 2 av fargene, så slipper du å lete etter de hvis du ikke liker de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå