Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Skal kjøpe denne vogna men klarer ikke bli enig med meg selv om vi skal ha den i fargen mud eller chocolate. Hva ville du valgt?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Var ikke til mye hjelp, men jeg ville ikke valgt i bruntoner. Men tror kanskje de lyse blir litt vel skinnende i stoffet.
sayonora Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Likte kanskje den lyseste best, men tenker også litt som det står i forrige innlegg at den ser litt "skinnende" ut.. Hvis den ikke er sånn i virkeligheten, ville jeg gått for den lyse, den mørkeste ble litt dyster for min smak
Gjest Kira med en av hver Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Jeg har den mørke, og er fornøyd med den. Tenkte ikke noe særlig på farge da jeg kjøpte vognen, fordi de hadde kun 1 igjen som var på salg. Men egentlig veldig fornøyd nå
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Likte i utgangspunktet den lyse best, men som noen andre sier, så får den et veldig skinnende preg. Så derfor ville jeg kanskje gått for den mørkeste
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 I teorien så har jeg alltid tenkt at jeg skal ha brun vogn. Etter å ha sett diverse blogger med brun vogn så syns jeg det er direkte stygt. Grå/koksgrå eller svart er penest! Evt rød.
Gjest overlord Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Den mørkeste, men hadde ikke valgt brun i det hele tatt.
Serepta Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Jeg hadde kjøpt den røde om jeg skulle hatt TFK - men det var kanskje ikke et alternativ :-)
pip pip Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 av de to hadde jeg valgt den mørke. men om jeg selv skulle ha valgt, hadde jeg kjøpt marine eller svart Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå