Gå til innhold

Hvor mye tilbehør spiser dere til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da poteter, gulrøtter, saus etc.. :)

nå har jeg lagd middag til meg selv: 3 skiver fiskepudding, en god klatt hvitsaus, en middels stor potet og 1,5 oppkutta gulrot.. Hadde også en skje med tyttebæesyltetøy.. Høres det skrekkelig mye ut? :P Ble iallefall stappmett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker da poteter, gulrøtter, saus etc.. :)

nå har jeg lagd middag til meg selv: 3 skiver fiskepudding, en god klatt hvitsaus, en middels stor potet og 1,5 oppkutta gulrot.. Hadde også en skje med tyttebæesyltetøy.. Høres det skrekkelig mye ut? :P Ble iallefall stappmett!

Hadde aldri klart å spise så mye! Men vi er forskjellige..

Skrevet
Tenker da poteter, gulrøtter, saus etc.. :) nå har jeg lagd middag til meg selv: 3 skiver fiskepudding, en god klatt hvitsaus, en middels stor potet og 1,5 oppkutta gulrot.. Hadde også en skje med tyttebæesyltetøy.. Høres det skrekkelig mye ut? :P Ble iallefall stappmett!
Hadde aldri klart å spise så mye! Men vi er forskjellige..

Gravid og sulten dessverre :) Har en BMI på 21 da, enn sålenge :P

Skrevet

Som regel to poteter, og for eksempel et tre kvart blomkålhode og en gulrot (+ kjøtt eller fisk). Hvis vi har bare blomkål, brokkoli eller spisskål som tilbehør utenom poteter, ris eller pasta spiser vi to hoder totalt. Det er på meg mannen og to jenter på 7 og 5.

Skrevet
Tenker da poteter, gulrøtter, saus etc.. :) nå har jeg lagd middag til meg selv: 3 skiver fiskepudding, en god klatt hvitsaus, en middels stor potet og 1,5 oppkutta gulrot.. Hadde også en skje med tyttebæesyltetøy.. Høres det skrekkelig mye ut? :P Ble iallefall stappmett!

Høres lite ut, men sikkert ok om du ikke er så aktiv.

Skrevet

Jeg spiser glatt det dobbelte.

Skrevet

Jeg spiser gjerne det dobbelte, men jeg er et matvrak...

Skrevet

Jeg kunne også godt ha spist det dobbelte...

Skrevet

Hadde glatt klart å spise det samme som deg :)

Men er det virkelig bare jeg som aldri har tyttebær til fiskepuddingen? Det har jeg aldri hørt om før!

Bare sånn som en lite avsporing på det du spurte om ...

Skrevet
Hadde glatt klart å spise det samme som deg :) Men er det virkelig bare jeg som aldri har tyttebær til fiskepuddingen? Det har jeg aldri hørt om før! Bare sånn som en lite avsporing på det du spurte om ...

Tyttebær til fiskepudding var nydeliig :) aner ikke om andre pleier å spise det. Hilsen hi

Skrevet
Hadde glatt klart å spise det samme som deg :) Men er det virkelig bare jeg som aldri har tyttebær til fiskepuddingen? Det har jeg aldri hørt om før! Bare sånn som en lite avsporing på det du spurte om ...
Tyttebær til fiskepudding var nydeliig :) aner ikke om andre pleier å spise det. Hilsen hi
Da må det prøves:) Tyttebær er bare noe jeg aldri selv hadde kommet på å ha som tilbehør til fiskemat :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...