Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Vet at det er høyt, men er det for høyt eller helt på grensen? Leste at 140/90 er tegn på mild sv.forgiftning, men ser jo at det første tallet der ikke stiger over grensen. Likevel litt bekymret da jeg er veldig veldig kvalmen, blir svimmel og får fryktelige hetetokter. Har 0 proteiner, men en del vann i kroppen. Uke 38. Ville dere bedt om å få måle blodtrykket igjen en gang i løpet av de neste dagene, eller holder det å vente til neste kontroll som er om 1 uke?
verdens heldigste mamma Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Det kommer helt an på hvor høyt trykk du har til vanlig. For noen er det normalt og for andre (for eksempel for meg som normalt ligger på 85/55) er det skyhøyt.
Mamma til tre gutter Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Ja eg ville bedt om det.. Det er undertrykket som er viktig i forhold til svangerskapsuke forgiftning.. Og over 90 er forhøyet.. Så be om det, er bedre å være på den sikre siden
TPK Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Da jeg hadde 130/90 fikk jeg ikke vente 5 dager til neste kontroll en gang. Måtte komme hver 2. dag. Så jeg ville bedt om en ekstra ja. Spesielt siden du har de andre symptomene i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Det er undertrykket som er det farlige her. Det skal ligge på 90 eller under. Så det er ikke kjempe høyt, men absolutt noe å følge med på.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Vær obs på pannehodepine eller smerte i høyre side. Det er alvorlige tegn på svangerskaps forgiftning. Hilsen 15:38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå