Mrs.C Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Jeg skjønner det tydeligvis er mulig, men hvordan? Kroppen min helt på bærtur? Fulgte el tester igjennom denne pp og hadde el på dag 16. er nå 2 dgr over ikm.. Noen som har vært borte i dette før?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Måtte du vente på eggløsningstesten vart posetiv eller vart den posetiv barre urinen kom i kontakt ? Min vart posetiv barre urinen kom i kontakt med eggløsningstesten. Fikk posetiv test 3 dager over ikm.
Mrs.C Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2012 jeg ventet et par minutter den ble pos. tror jeg.. la den fra meg jeg ;p testet du neg. frem til 3. dagen eller tok du den første testen da?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Min gravidtest var kjempe svak på 3 dager over ikm. Men eggløsningtesten vart posetiv barre den kom i kontakt med teststreken. Men det er mangen som har testa neg i 1 uke over ikm og fått posetiv etter det. X fingrane for deg og håpet er ikkje over enda. G testen din ser jeg ikkje skygge ein gong men kansje du ser ?
Mrs.C Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2012 g-testen min er helt blendahvit =/ ingen tegn på mens enda, så da er det bare å krysse fingra og være tålmodig ;-) Men om jeg får mens, så er det jo rart at el-testen skal slå ut nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå