Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Og det er helt nydelig Idag etter jobb skal jeg ikke hente unger. Jeg trenger ikke lage mat. Jeg trenger ikke kjøre til fotball eller venner. Idag skal jeg kjøre hjem fra jobb, dra i butikken, kjøpe meg en god bok, en diger vannmelon og dra på stranda og sitte der til sola går ned. Ah, hverdagslykke God sommer til dere!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Hva slags mor er du egentlig, som NYTER å ha barnefri??? Fysj og føy, du burde skamme deg! Hvorfor fikk du egentlig barn? Kos deg masse
Oktoberbarnetmitt Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Kos deg du! Herlig av og til det der. Ikke alle det skjer med så ofte
mammakatten Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Kos deg og nyt dagen. Når en får ladet batteriene med litt alenetid er en bedre til å nyte tiden med barna når de kommer hjem igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Hva slags mor er du egentlig, som NYTER å ha barnefri??? Fysj og føy, du burde skamme deg! Hvorfor fikk du egentlig barn? Kos deg masse Nei, her er det bare å stue bort unga så fort jeg har en kjangs Minstemann er på ferie hos besteforeldrene og stooorkoser seg, og eldstemann er hos pappaen for helga. Jeg har KUN meg selv og tenke på, og det er vel noen år siden sist! Tror faktisk jeg skal ta med mannen på kino i morra og. OG sove til vi våkner selv på lørdag.
Snøkrystaller Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 NYT:-) Jeg også, jeg skal sove uten avbrudd i 3 netter!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 NYT:-) Jeg også, jeg skal sove uten avbrudd i 3 netter!!!! Deilig deilig! Jeg sliter ikke med søvnen, men jeg sliter med at jeg aldri kan gjøre noe etter jobb som passer meg. Egoisten våkner til liv, hehe. Mannen jobber sene dager så jeg henter alltid, handler alltid, lager alltid middag, ordner alltid familien as.... Men nå kan jeg tenke på meg selv, og det helt frem til mandag
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Så deilig da:) kos deg masse *misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå