timiane Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Er du sikker på at du har hatt eggløsning. Ta en nye eltest imorgen er den neg da. hae du eggløsing imorgen eller dagen etter.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Eg fekk positiv el test ei uke etter EL fordi eg var gravid )
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Hadde iallfall alle symptomer forrige uke, men har symptomer som både kan minne om graviditet og om el nå også. Bare leste at noen som brukt el tester som graviditetstest frem til Ikm. 1 uke igjen etter tidligere beregning.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Eg fekk positiv el test ei uke etter EL fordi eg var gravid ) Når testet positivt med vanlig g-test da? Har ikke så mange nemlig, så forsøker å vente! *Vanskelig* hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jeg fikk positiv el-test i 14 dager i strekk, og jeg er nå gravid.
two2go Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Jeg fikk positiv EL-test 2 dager før graviditetstesten slo ut positiv, visstnok kan el-testen være mer følsom. Men kan jo selvsagt være feil også..men jeg ville testet meg hvis jeg var deg, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå