Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Vi er på utkikk etter rottingmøbler, vi skal ha en del og lurer da på om noen har noen gode tips å komme med til hvor vi burde gå for å handle. Vi er på utkikk etter: - Spisebord med 6 stoler - Sofagruppe (2seter, 3seter, 2 stoler og bord) - 2 solsenger Når man handler for en såppas høy pris, går det da an å diskutere pris med butikken? Jeg er helt ny på dette her, men mener jeg hørte om et vennepar som fikk avslag når de handlet for en stor sum.
Lettie Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Hei! Jeg har ikke sjekket utvalget, men vi bestilte noe hagemøbler hos http://www.trademax.no/ Da fikk vi levert på døra. Vi bestilte de hvite tremøblene, og da ble det enkelt å sammenligne pris med plantasjen osv, og det ble myye billigere (de hadde en kampanje da vi kjøpte, vet ikke hvordan prisene er nå).
Lettie Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Og til det du spurte om om avslag: min mann pruter alltid på prisen/skrur på sjarmen når vi handler mye, og da får vi som regel alltid avslag. Litt usikker om du kan prute på prisen i en nettbutikk, men du kan jo prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå