Gå til innhold

Til dere som tjener mer enn 6 g

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere pr dag i foreldrepenger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått jobben min til å betale lønn som vanlig i permisjonstiden for ikke å tape noe. Slik at jeg slapp å ha mindre pr. Mnd. Ta å hør med de om de er villig til å søke refusjon i stedet for deg.

Skrevet

Jeg jobbet i staten da jeg var i permisjon, og da fikk jeg utbetalt vanlig lønn, også utover 6G.

Skrevet

Jeg jobbet i staten da jeg var i permisjon, og da fikk jeg utbetalt vanlig lønn, også utover 6G.

Skrevet

100% Jobben som betaler.

Skrevet

Så heldige dere er. Ser at jeg skulle vært litt hardere i forhandlingene her. Taper endel hver mnd ja. Jeg bare lurte på om NAV hadde gjort en feil med beregningene?? Noen andre som får pengene fra NAV??

Skrevet

Hei.

NAV utbetaler en maksimal dagsats på 1896 kr (regulert pr 1.mai 12) til de med inntekt over 6G.

Jeg kan love deg det at det er ytterst få med inntekt over 6G som bare får dette fra NAV. De aller aller fleste har arbeidsgivere som betaler lønn som vanlig og får denne dagspressen refundert an NAV.

Har du startet din foreldrepengeperiode før første mai i år er maksimal dagsats 1825 kr.

Skrevet

Jeg jobber i et ganske stort konsern med utenlandske eiere, og der er det ikke rom for forhandlinger. Nav betaler, så jeg får nok bare 6G og går glipp av en del på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...