Nydag75 Skrevet 5. juli 2012 #1 Skrevet 5. juli 2012 Hei Har nylig funnet ut at jeg er gravid, 37 år gammel! Har to barn fra før på hhv. 10 og 13 år. Ble skilt for 7 år siden og traff en ny mann for snart to år siden, som jeg nå er gravid med. Er både spent, lett urolig, men også veldig glad for å vite om den lille nyheten - og vil veldig gjerne dele erfaringer og tanker om svangerskapet med andre underveis. Gjerne de som er "litt eldre", som meg. Har enda ikke fortalt noen om nyheten, utover min beste venninne. Er 5 uker på vei...
LØVEN1 Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer så mye med spiren! Fikk mitt første barn da jeg var 38 og venter nr 2 nå om 5 uker, (42). Jeg har lett for å bli gravid, og vi gleder oss veldig til lillebror kommer.
Gjest sandyBay1 Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer fikk min siste etter 12-16 og 18 år
eaglebeagle Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Hei Har nylig funnet ut at jeg er gravid, 37 år gammel! Har to barn fra før på hhv. 10 og 13 år. Ble skilt for 7 år siden og traff en ny mann for snart to år siden, som jeg nå er gravid med. Er både spent, lett urolig, men også veldig glad for å vite om den lille nyheten - og vil veldig gjerne dele erfaringer og tanker om svangerskapet med andre underveis. Gjerne de som er "litt eldre", som meg. Har enda ikke fortalt noen om nyheten, utover min beste venninne. Er 5 uker på vei... Gratulerer, så flott! Som du kanskje har sett, har vi "gæmliser" en egen tråd her inne, der ligger snittet +/- 40. Mange som er i samme situasjon med deg, som har nytt kull på gang. Selv var jeg 39 når jeg ble gravid, nettopp fyllt 40 og får en liten en nå i august. Vi høres!
mgel Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer og lykke til! Jeg er 37 år og er mamma til jente på 12, gutt 2 og venter ei lita tulle i midten av oktober
Mammaigjen<3 Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer!! Er selv 36 og venter nummer 7, en stor (!) men veldig velkommen overraskelse
Bamsemams74 Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer og velkomen i gjengen! Jeg er også 37 og venter nr. 3 når som helst, og har to store gutter fra et tidligere forhold. Har hatt et supert svangerskap på tross av alderen;)
Julimage Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer! Jeg venter mitt 3barn disse dager, og er 29 år. Så jeg har rukket 3graviditeter på 5 år. Det som skremmer meg, og som jeg har stor respekt for av dere som starter på kull nr 2, at dere orker å begynne "på nytt", kjenner at det nesten er litt skummelt nå som minste jenta er 3, og eldste 5- de er uten bleier, leker fritt med hverandre i hagen, på trampolina og de SOVER om nettene.. 29 år, 37 år, eller 42, til syvende og sist er vi opptatt av de samme tingene for våre barn:) Lykke til alle sammen!
Nydag75 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2012 Hei Har nylig funnet ut at jeg er gravid, 37 år gammel! Har to barn fra før på hhv. 10 og 13 år. Ble skilt for 7 år siden og traff en ny mann for snart to år siden, som jeg nå er gravid med. Er både spent, lett urolig, men også veldig glad for å vite om den lille nyheten - og vil veldig gjerne dele erfaringer og tanker om svangerskapet med andre underveis. Gjerne de som er "litt eldre", som meg. Har enda ikke fortalt noen om nyheten, utover min beste venninne. Er 5 uker på vei... Gratulerer, så flott! Som du kanskje har sett, har vi "gæmliser" en egen tråd her inne, der ligger snittet +/- 40. Mange som er i samme situasjon med deg, som har nytt kull på gang. Selv var jeg 39 når jeg ble gravid, nettopp fyllt 40 og får en liten en nå i august. Vi høres! Har ikke funnet tråden for "gamlisene", men skal ta en runde, så finner jeg den vel Takk for svar!
Nydag75 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2012 Gratulerer! Jeg venter mitt 3barn disse dager, og er 29 år. Så jeg har rukket 3graviditeter på 5 år. Det som skremmer meg, og som jeg har stor respekt for av dere som starter på kull nr 2, at dere orker å begynne "på nytt", kjenner at det nesten er litt skummelt nå som minste jenta er 3, og eldste 5- de er uten bleier, leker fritt med hverandre i hagen, på trampolina og de SOVER om nettene.. 29 år, 37 år, eller 42, til syvende og sist er vi opptatt av de samme tingene for våre barn:) Lykke til alle sammen! Tro meg, jeg har tenkt på det samme: ) Mine er så store at de er veldig greie å ha med overalt, sover om natten, går til og fra skole selv osv. MEN, samtidig har jeg startet "på nytt" med en mann jeg virkelig ønsker å bli gammel med og vi vil gjerne ha et barn felles. Han har også en jente på 3 fra før, slik at hun vil oppleve å kunne ha litt glede av en ny også Satser på at det går bra! Gleder meg...og gruer meg litt!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 6. juli 2012 #13 Skrevet 6. juli 2012 Hei du og gratulerer med graviditeten! Jeg er selv 37 år, fyller 38 i oktober og venter nummer 2 i november! Fikk datteren vår i mai ifjor da jeg var 36 år, hadde da mistet 4 ganger før det så bare det å få bli mamma er en stor gave for meg. Nå kommer det to stykker på 18 måneder, blir travelt men skal nok gå det også. Vi har mye tid som familie, koser oss masse hjemme og stresser lite med det meste... Jeg er også med i en gruppe for "Voksne mødre" som møttes her på bim under sist graviditet, der er jeg den yngste så det er godt med mødre rundt 40 - flotte damer som er akkurat i "riktig" alder til å bli mamma! Lykke til videre med graviditeten!
M1975 Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Jeg er også 37, og det er da en perfekt alder å kunne få barn på jeg har også en stor gutt hjemme (10) og gleder meg til å kunne nyte barseltiden med mye mer ro i kropp og sjel, og ikke minst trygghet, siden forrige gang. Vi må og huske på at feks i Oslo, så er det mange som begynner å få barn sent, så der er 37 helt normalt. Det viktigste er at vi gleder oss, og har mye kjærlighet å gi til våre barn:) Det er klart, at vi er inne i den siste fruktbare fasen, så det er jo lurt å raske på når man er oppe i tredveårene, men vi trenger ikke å føle oss gamle syns jeg:) Lykke til med graviditeten!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. juli 2012 #15 Skrevet 6. juli 2012 Gratulerer:-) Jeg ble gravid en måned etter at jeg hadde fylt 37, har en jente på snart 6 fra før, og venter jente nr 2 i november:-) Skulle egentlig ha 2 barn FøR jeg var 25, men slik gikk det ikke gitt..
magica fra tryll Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Gratulerer!! Jeg fikk nr 4 som 39, nr 5 som 42 og nr 6 som 44-åring:)
2skjønnasser Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 37 år er ingen alder i dag. jeg har nettopp fylt 38 og venter mitt 3 barn om et par dager. Har to gutter på 2 og 4. tror jeg må være den friskeste gravide ever! har null plager.
Sweetpea Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Gratulerer! Jeg blir 37 om et par mnd, venter nr 3 i september, med ny mann som deg. De to eldste er 11 og 9, han har tre yngre barn, så her blir det stoooor familie
Ludviksmamma Skrevet 8. juli 2012 #19 Skrevet 8. juli 2012 jeg er 39 og venter min første... ønsker meg en til... betryggende med dere andre "gamle" her inne... er møkk lei folk som sier " å herregud, det var da i siste liten..." VI ER IKKE FOR GAMLE, Så LENGE VI "VIRKER" !!!!!
*venter en liten gutt feb* Skrevet 8. juli 2012 #20 Skrevet 8. juli 2012 jeg er 39 og gravid, har ei på 11 og snart 14 fra før.
Sommer73 Skrevet 9. juli 2012 #21 Skrevet 9. juli 2012 Hei jeg venter min 3 i alder av 39 og det blir nr 8 i søskenrekken her hjemme der eldste er 25 og yngste er 9. Håper på en jente da resten av gjengen er kun gutter ;-)
Drammensjente Skrevet 9. juli 2012 #22 Skrevet 9. juli 2012 Gratulerer! Jeg ble gravid i en alder av 40 og har termin om noen få uker. Dette var godt planlagt siden ny samboer ikke hadde barn fra før, men slettes ingen selvfølge å få det til Jeg har barn på 15 og 18 fra før. Vi gleder oss veldig alle sammen
Gjest Lindus :) med spire! Skrevet 9. juli 2012 #23 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er 36, fyller 37 i år, og venter mitt tredje barn i februar neste år. De to andre er 13 og 4 år, og dette blir sistemann
Kathrin_2012 Skrevet 9. juli 2012 #24 Skrevet 9. juli 2012 Gratulerer så mye! :-) Jeg er også 37 og har egentlig ikke prøvd å bli gravid før i år, og fant ut for et par dager siden at jeg var gravid. Ja, det et altfor tidlig å tro at alt går bra og glede seg for mye kanskje.. Men er iallefall kjempeglad for å finne ut at det var mulig at ting fungerer inni der selv om en er såkalt godt voksen :-) Lykke til, allesammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå