Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Nå får jeg ikke sove! Har slitt med søvnen i flere dager nå og sover til langt på dag. Har heldigvis fri og barnefri.. Også ringte kjæresten min og nå får jeg hvertfall ikke sove Huff.. Fler enn meg som ikke er trøtt?
2små og en blå Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Vi er nok flere ja. Er på jobb jeg da. Siste natten av tre og da er det ferie i 3 uker Kjedelig å ligge våken og ikke få sove men søvnen kommer nok snikende
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Jezz Er på Kongsberg jazzfestival og har akkurat vært på en fantastisk konsert! Blir jo forelska av så vakker musikk <3 skal sove nå, da....
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Ikke oppe, men våken. Dessverre. Skal opp igjen om ca 4 timer. Tror jeg skal prøve å sove nå.....
Bee&Alie Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Våååååkeeen! Venter på å klekke innen en uke el 3.. Spenningen og det å ha fri fra jobb gjør underverker med døgnrytmen!
dorri Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Jepp jeg er våken, som alltid! Selverklært nattensdronning. Lille baby vil ikke sove :-( så da må mor passe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå