Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 vet ikke helt. Har problemer med å se for meg andre enn hun stygge komikeren.
Elsa88 Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Jaa kjempe fint navn. Svigermor min heter det og vis det blir ei jente så skal hun bli oppkalt etter henne
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Hei! Koselig å se at folk liker det. For jeg heter det selv:-) Min erfaring, er at det ligger litt på "is" for tiden. Var veldig mange som het det da jeg var barn på 70-tallet. Altså mange på min alder. Men møter sjelden noen barn som heter det. Kanskje er det snart oppe og går igjen?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Syns det er vanskelig å uttale på min vestlandsdialekt. Blir litt sånn "ÆÆÆln"
☆☆☆ Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 Me likes Hadde helt klart vært på lista om jeg ikke hadde strøket det pga assosiasjoner til et grev som har en datter med navnet..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #11 Skrevet 5. juli 2012 Vurderer det sterkt, med evnt. mellom/fornavn. Takk for respons TS:)
verdens heldigste mamma Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 Kjempefint! Hadde brukt det om ikke moren min het det.
Eeniemeenie Skrevet 5. juli 2012 #13 Skrevet 5. juli 2012 Liker Ellen, Elin og Ellinor.. Ellinor synes jeg er så vakkert. Men kjør på, fint navn.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Liker navnet i seg selv, men har desverre blitt ødelagt her :-/ Hadde ei lærerinne som het det, og hun var IKKE god i hodet.. Såpass dårlig menneske at hun drev ene eleven sin til spiseforstyrrelse.. Men navnet er nyyyyderlig, om man ser bort fra enkelt mennesker som bærer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå