Ifadrops Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har lagt merke til at når folk spørr om råd på forskjellige sider her så blir de nesten BOMBADERT med slemme, usaklige, dømmende og kritiserende svar! Om de kommer med et problem eller lignende så kommer det fort svar som " ah, for en dårlig mor du er!" Du skulle aldri hatt lov til å få barn, og andre " Bedreviter"svar. Hva ER det å si til hverandre da folkens?? Snakker dere virkelig slik til andre kvinner som kanskje har et helt annet svangerskap enn dere? Eller kanskje har tatt dårlige valg i løpet av livet, eller kanskje bare sliter litt? Jeg meldte meg inn i BIM fordi jeg tenkte at det kanskje var et hyggelig forum, der man kunne spørre andre kvinner om råd, UTEN å få slengt dritt i trynet. Jeg sier selvfølgelig ikke at ALLE her inne er så slemme, men mange av de som er her ER faktisk forferdelige mot andre. Så det JEG tenker angående dette er det ( LES KVINNER SOM FøLER SEG TRUFFET!) Sånn som jeg ser på tingene, så er det faktisk DERE som bør ta dere en virkelighetssjekk, og tenke litt på hvordan DERES personlighet er. Og om det er så bra personlighet å vise barna våre. Husk at barn er som svamper. De tar til seg ALT. Jeg tenkte aldri å skrive et slikt innlegg, men jeg må få ut frustrasjonen angående dette, fordi dette blir rett og slett mobbing, folkens! Og til dere andre som faktisk er snille og greie, så kan vi kose oss med det at barna våre får gode rollemodeller når det kommer til personlighet.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Enig i at det dukker opp mye usakelighet, dømmende bedrevitere og nærmest mobbing til tider. Har ikke noe i mot anonyme svar på et anonymt forum så lenge folk er saklige. Det å signere med nick gir ingen mer rett til dårlig oppførsel. Likevel synes jeg slikt er enda feigere når det er signert anonymt. Må ikke glemme at det er mange gode og fine folk her også! Tror det er flere av dem. Er bare at man lettere biter seg merke i de som forsurer forumet.
*Min lille* Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Jeg kunne ikke vært mer enig , var farlig nære å skrive et lignende innlegg her i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå