Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Har tenkt oss en tur til Lindesnes. Og da til Kristiansand. Håper på bra vær.
mrsrogaland. Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Jeg skal til Frøya på slektstreff med samboer sin familie. Også skal vi ta roadtrip til nordnorge. Skal ta med fineste gutten min på 6 mnd og vise han fram til familie og venner. Skal bli stoooolt ja!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 Høres gøy ut med roadtrip til nord Norge Det gjorde vi når jeg var liten, men jeg var nok akkurat for liten til å ha fullt utbytte av det.. Vi skal på biltur til Kroatia i 3 uker Har vært der før og gleder oss masse
mrsrogaland. Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Jeg også kjørte norge på langs når jeg var rundt 11.. Men husker jo stort sett ingenting av det. Ja, tror det blir kjekt. Er veldig spent på å se hvordan det går med gutten da.. Men tror det skal gå veldig bra. Syntes bilferier kan være kjekt. Alltid noe nytt å se, oppleve, nye steder, vakker natur.. Tid og sted blir litt glemt. Frihetsfølelse. Biltur i kroatia høres kjempekjekt ut!! God tur! Sikkert mye fint å se langs veien.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Litt forskjellig, være mye hjemme og ta ting litt på sparket. Noen turer på hytta og på besøk til venner, ellers skal vi en tur på Countryfestivalen i Seljord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå