Gå til innhold

Damn you autocorrect.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ler så jeg griner her jeg sitter. Gubben skulle svare på en sms fra en av sine ansatte. Han skriver : trenger engangsshocker til bakemix. Autocorrect sender da så flott av gårde følgende : trenger engangsshocker til nakenbilder.

Løp og kjøp jenter nå blir det nakenbilder til salgs på Kiwi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha
Skrevet

Komedie fikk en helt ny dimensjon med smarttelefonen :D

Skrevet

Helt klart, i en kjedelig stund så er www.damnyouautocorrect.com super underholdning.

Gjest Mentha
Skrevet (endret)

Haha ja, mangt et upassende latterbrøl som plutselig bryter ut når man smugleser på den siden på bussen.

Endret av Mentha
Gjest sug lut
Skrevet

Guttungen trodde muttern var blitt sinnsyk i godstolen her i vinter da jeg oppdaga dyac.

Men enda bedre er faktisk parentsshouldnttext.com.

Skrevet

Guttungen trodde muttern var blitt sinnsyk i godstolen her i vinter da jeg oppdaga dyac.

Men enda bedre er faktisk parentsshouldnttext.com.

Og nå lurte gubben på hva faan jeg driver med. Måtte velve meg ned fra sofaen og komme meg på do med verdens merkligste gange.

Skal aldri mer lese på parentsshouldnttext.com når jeg er tissatrengt.

Skrevet

En kan visst skru av autocorrecten, men blandt mine nærmeste er det ingen som vil vise meg hvordan! Så da kan de umulig være like lei av mine sms ;) ifølge mobilen runker og beføler jeg alt mulig! I tillegg ble navnet til min sønn nettopp omgjort til rakett, og min mann ble fjellhøyde Oo wtf??

Gjest sug lut
Skrevet
Guttungen trodde muttern var blitt sinnsyk i godstolen her i vinter da jeg oppdaga dyac. Men enda bedre er faktisk parentsshouldnttext.com.
Og nå lurte gubben på hva faan jeg driver med. Måtte velve meg ned fra sofaen og komme meg på do med verdens merkligste gange. Skal aldri mer lese på parentsshouldnttext.com når jeg er tissatrengt.
Tena Lady og laptop, så har du en helaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...